וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון וסנדרס מנסים לכבוש את נבאדה - אך לא מוצאים מצביעים

16.2.2016 / 8:52

המועמדים לראשות המפלגה הדמוקרטית מתכוננים לאסיפת הבחירות במדינה, אך המשבר הכלכלי הקשה ב-2008 אילץ תושבים רבים לעזוב את בתיהם והמידע לא עודכן. לפי הסקרים, השניים בתיקו

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

המועמדים לראשות המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון וברני סנדרס הציפו את נבאדה עם אנשי הקמפיין שלהם לקראת הבחירות המקדימות במדינה שיתקיימו ביום שבת הקרוב. ואולם, הם ניצבים בפני בעיה מרכזית - כתובות המגורים, מספרי הטלפון ומידע אישי אחר שאליהם הם צריכים להגיע כבר לא מעודכנים.

נבאדה, שרבע מאוכלוסייתה מוצאה מאמריקה הלטינית, הייתה אחת המדינות שנפגעה בצורה הקשה ביותר מהמשבר הכלכלי ב-2008. מאות אלפי משפחות לא הצליחו לשלם את משכנתאותיהם ונאלצו לעזוב במהלך המשבר, שבו, לפי חלק מההערכות, נפגעו פי שניים יותר מיעוטים מאשר לבנים. כשהבתים הסגורים החליפו ידיים כמה פעמים בתוך כמה שנים בודדות - מהבעלים, בחזרה לבנק, משם למשקיע ואז לבעלים אחרים - קשה לשמור על קשר עם הבוחרים שהתגוררו בשלב מסוים במקומות אלו.

עוד על המרוץ לבית הלבן
חיזוק מבית: ג'ורג' בוש הגיע לתמוך באחיו בכנס בקרוליינה הדרומית
בוז, צעקות ועלבונות: עימות רפובליקני סוער לפני קרוליינה הדרומית
העימות הדמוקרטי: קלינטון וסנדרס המשיכו להכות זה בזה בבטן הרכה

המועמדת לראשות המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון בעצרת בחירות בלאס וגאס, 15 בפברואר 2016. רויטרס
מתקשים להגיע לבוחרים. קלינטון בעצרת בחירות בלאס וגאס/רויטרס

אסיפת הבחירות בנבאדה מסתמנת כמבחן כוח חשוב וחריג עבור קלינטון וסנדרס. שרת החוץ לשעבר נתונה בלחץ לשמור על התמיכה הנרחבת שלה היא זוכה בקרב המיעוט ההיספני, בזמן שהסנאטור מוורמונט, המתבסס על קולותיהם של צעירים לבנים, ינסה לחדור לפלח קריטי באוכלוסייה. סקרים אחרונים מצביעים על שוויון בין השניים.

"המשבר המתמשך מקשה על הגעה למצביעים פוטנציאליים", נמסר מהקמפיין של סנדרס. מהקמפיין של קלינטון נמסר כי רשימת התומכים שסופקה על ידי המפלגה הדמוקרטית זקוקה "לעדכון רציני", וכי הם אולצו בעקבות זאת לבזבז זמן יקר כדי להקים את מאגר הנתונים שלהם.

על אף היציאה מהמשבר הכלכלי הכבד והבחירות לנשיאות ב-2012 שהביאו לעדכון במידע, בלאס וגאס, העיר הגדולה ביותר במדינה, שוק הנדל"ן טרם התאושש. במחוז קלארק, שם נמצאת לאס וגאס, כחמישית ממיליון המצביעים הרשומים כבר מוגדרים לא פעילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המועמד לראשות המפלגה הדמוקרטית ברני סנדרס בעצרת בחירות בלאס וגאס, 14 בפברואר 2016. רויטרס
סנדרס בעצרת בחירות בלאס וגאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully