וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | אמה של מדלן מקאן: "אני משוכנעת שהיא עדיין בחיים"

15.2.2016 / 16:23

תשע שנים מחפשים הוריה של מדלן מקאן אחר בתם שנחטפה מאתר נופש בפורטוגל כשהייתה בת 3. השבוע, הייתה אמורה מדלן לחגוג את יום הולדתה ה-13. אמה בריאיון: "אני מאמינה שהיא עדיין בפורטוגל". סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

תשע שנים שקייט וג'רי מקאן מחפשים בנרות אחר בתם מדלן שנחטפה מאתר נופש בפורטוגל כשהייתה בת שלוש. השבוע, אמורה הייתה מדלן לחגוג את יום הולדתה ה-13, ולרגל האירוע התראיינה אמה לכלי התקשורת, וסיפרה כי אין לה ספק שבתה עדיין בחיים. לדבריה, לאחר שחקרה את הנושא, הבינה שחוטפי ילדים לא מתרחקים מאוד מאזור החטיפה ולכן היא מעריכה שמדלן עדיין נמצאת בפורטוגל. "אתר הנופש הוא המקום שבו אני מרגישה הכי קרובה אליה", סיפרה קייט, והוסיפה: "שם היא נראתה לאחרונה ואני לא מאמינה שהיא נלקחה מיליון מיילים משם".

קייט פועלת בימים אלה לגייס מיליון בריטים שיצטרפו לשירות התראות ששולח הודעות לטלפונים ניידים ומחשבים כשילד בסביבה הולך לאיבוד. לדבריה, אם היה קיים שירות כזה בתקופה שבה מדלן נעלמה, היא הייתה יכולה להימצא בתוך שעות ספורות. באוקטובר האחרון קוצץ מספרם של השוטרים שעובדים על המקרה, לאחר שלא אותר קצה חוט בפרשה. לפחות התקווה עדיין שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully