וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצחוק או לבכות? הבחור שזורק בהפתעה ביצים על אימו כבר שנה שלמה

18.2.2016 / 9:28

לא נראה לנו שהוא יזכה בתואר "ילד השנה", אבל התגובות הקורעות של האם כבר צברו יותר מ-15 מיליון צופים. נחשו כמה מהן היא הצליחה לתפוס?

logen kosar

בחור מבריטניה החליט להפוך את אמא שלו לכוכבת ויראלית בדרך מקורית, אבל אנחנו לא בטוחים כמה היא מרוצה מזה. הוא מצלם את עצמו זורק עליה ביצים בהפתעה והיא צריכה לתפוס אותן.

לפני שהנער, שפירסם את הוידאו תחת השם ג'יימי, זורק את הביצים הוא לא שוכח לוודא שאימו מרוכזת לחלוטין במשהו אחר. בכל פעם היא צועקת: "לא!" לפני שהיא תופסת את הביצה, בזריזות שלא היתה מביישת גיבור על. מתוך 13 ביצים היא הצליחה לתפוס 12, כשבביצוע מרשים במיוחד אחד היא עושה זאת ביד אחת בלבד.

זורק ביצים על אמא שלו. צילום מסך
אמא, תופסת? ככה זה נראה בזמן אמת/צילום מסך

הסרטון פורסם ביום חמישי האחרון בעמוד הפייסבוק של אתר המכוון לסטודנטים בבריטניה והוא גרף יותר מ-15 מיליון צפיות בתוך 17 שעות בלבד. "הבחור הזה בילה יותר משנה בזריקת ביצים בהפתעה על אימו", מתארת כותרת הקטע. אם לומר את האמת, אנחנו לא יודעים כמה ביצים הבחור באמת זרק על אימו המסכנה במשך 12 חודשים. אם הוא השליך ביצה בכל יום מ-365 הימים בשנה, 12 תפיסות הן רק 3.2 אחוזי הצלחה, מה שמוריד מעט מההתפעלות מהיכולות של האמא המוכשרת וקצת מעלה את העצבים על הבחור. בכל מקרה, אין ספק שהאישה הזאת ראויה לפרס, לא רק בזכות הזריזות, אלא בזכות ההשלמה עם השטויות של הבן שלה.

עוד בנושא:

האמא קוראת במוניטור - התאומות מעמידות פני ישנות

צפו: האמא מסיימת לקרוא סיפור - הילד פורץ בבכי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully