וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות 3 הרוגים ו-40 פצועים בתאונה עם 50 כלי רכב בפנסילבניה

התאונה התרחשה בכביש מהיר במרכז המדינה והגורם לה הוא ככל הנראה מזג האוויר הקשה, שכלל שלג, רוחות חזקות וראות לקויה. מהמשטרה נמסר כי חלק מכלי הרכב נערמו אחד על גבי השני ושירותי החירום פעלו כדי לייצבם מחדש

תאונת דרכים עם 50 כלי רכב בפנסילבניה, ארצות הברית, 13 בפברואר 2016. טוויטר, צילום מסך
חלק מכלי הרכב נערמו זה על גבי זה/צילום מסך, טוויטר

תאונת דרכים שבה מעורבים יותר מ-50 כלי רכב התרחשה אמש (שבת) בכביש מהיר בעיר פרדריקסבורג בפנסילבניה שבארצות הברית, ובה נהרגו לפחות שלושה בני אדם - כך דווח ברשת CBS. לפי הדיוחים, 40 בני אדם נפצעו ופונו לבתי החולים באזור, ו-70 אחרים פונו למקומות מחסה כדי שיהיו מוגנים מפני הקור. הגורם לתאונה היה ככל הנראה מזג האוויר הקשה שכלל שלג, רוחות חזקות וראות לקויה.

מהמשטרה המקומית נמסר כי התאונה התרחשה בשעה 9:45 בבוקר (שעון פנסילבניה), ובה היו מעורבים טרקטורים, משאיות ומכוניות פרטיות, שחלקם נערמו זה על גבי זה בשלושה נתיבים בכביש ובשוליו המושלגים. גורם משרותי החירום בעיר אמר כי כוחות החילוץ בזירה פעלו כדי לייצב מחדש את כלי הרכב שהתהפכו, אחד בכל פעם. לדבריו, חדר בקרה מיוחד הוקם ובמידת הצורך תישלח אספקת חירום שתכלול מזון, מים ועוד.

עוד הוסיף כי באזור ירד שלג שככל הנראה נסחף לכביש על ידי הרוח, ונבדקת האפשרות כי זו הסיבה לתאונה. "אתה יכול לנהוג בכביש המהיר ופתאום ישתנו התנאים, אם הרוח תסחוף שלג אל הכביש", אמר. הוא אף הפציר בנהגים לנהוג בזהירות מרבית עקב הקור העז והשלג.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
בצל המתיחות: טורקיה תקפה יעדים של צבא אסד
מותו של גיבור מלחמת יום כיפור: "מפקד קשוח עם נפש רגישה"
"מקבלת את בתי בחזרה": הצעירה שהתמוטטה במועדון בת"א שבה להכרה

תאונת דרכים עם 50 כלי רכב בפנסילבניה, ארצות הברית, 13 בפברואר 2016. טוויטר, צילום מסך
התאונה נגרמה ככל הנראה בשל תנאי מזג האוויר הקשים/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully