וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכנסת תדון בפגישת הח"כים הערבים: 5 דברים שצריך לדעת היום

גל סלונימסקי

8.2.2016 / 9:30

ועדת הפנים תדון בממצאי התחקיר שחשף את שכיחות התחלואה בסרטן בחיפה, השדרנית ענת דולב תובא למנוחות ועוד שלושה דברים שאתם צריכים לדעת היום

האם יש להרחיק מהכנסת את הח"כים מבל"ד?

חברי ועידת בל"ד בבחירות לרשימת המפלגה 17.1.2015. ערן גילווארג
ייבחן אם מעשיהם היוו עבירה פלילית או אתית. חברי סיעת בל"ד/ערן גילווארג

אתם צריכים לדעת שהיום (שני) תדון ועדת הכנסת בפגישת חברי הכנסת מסיעת בל"ד שבמפלגת הרשימה המשותפת עם משפחות מחבלים. הדיון מתרחש עקב הפנייה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ולוועדת האתיקה בבקשה לבחון אם מעשיהם של חברי הכנסת ג'מאל זחאלקה, חנין זועבי ובאסל גטאס מהווים עבירה פלילית או אתית. אתמול הגיש ראש הממשלה בנימין נתניהו קובלנה אישית, שבה דרש להרחיקם מהכנסת.

השבוע הלאומי לגלישה בטוחה

אבא סוגר את המחשב לילד מכור לאינטרנט. ShutterStock
השרים בנט ושקד יעבירו שיעורים על גלישה בטוחה ותכנים מיניים ברשת/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שלרגל "השבוע הלאומי לגלישה בטוחה" במשרד החינוך, יעברו תלמידי בתי הספר שברחבי הארץ שיעורים בנושא. שרת המשפטים, איילת שקד, ומנכ"לית משרד המשפטים, אמי פלמור, ישתתפו בפרויקט וגם יעבירו שיעור בחטיבת הביניים "גוונים" שבראש העין, שנושאו הפצת תכנים מיניים ברשתות החברתיות. שר החינוך נפתלי בנט ישתתף אף הוא ביוזמה וישוחח עם תלמידי בית הספר "שמעוני" שבגבעתיים, יחד עם השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, על גלישה בטוחה ברשת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

איך לפתור את בעיית הזיהום במפרץ חיפה?

מפעל דור כימיקלים, מפרץ חיפה, אפריל 2015. המשרד להגנת הסביבה,
גם השר ליצמן ישתתף בדיון. מפעל דור כימיקלים, מפרץ חיפה/המשרד להגנת הסביבה

אתם צריכים לדעת שהיום תדון ועדת הפנים והגנת הסביבה בממצאי המחקר שחשף מצב בריאותי-סביבתי מדאיג במפרץ חיפה. בין היתר, עלה מהמחקר כי באזור שורר זיהום אוויר גבוה עקב המפעלים הרבים, דבר המוביל לשכיחות תחלואה גבוהה במחלת הסרטן וכן ללידת תינוקות בעלי משקל נמוך והיקף ראש קטן מהממוצע. בדיון, שבו ישתתף גם שר הבריאות יעקב ליצמן, ייבחנו דרכים לטפל בסוגיה.

זוהי שנת הקוף - ראש השנה הסיני

מנקה בסמוך לפסל קוף, בפארק "מקדש האדמה", בייג'ינג, סין, 6 בפברואר 2016. רויטרס
משמעות אסטרולוגית. פסל קוף בפארק "מקדש האדמה" שבסין/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים בעולם את ראש השנה הסיני ותחילתה של שנת הקוף. ראש השנה, לפי התרבות הסינית, חל בתאריך אחר בכל שנה סביב החודשים ינואר-פברואר והוא מכונה גם "חג האביב", למרות שהוא נחגג בחורף. בתרבות הסינית נהוג לבלות את החג בחיק המשפחה ולהתנתק מהעבודה למשך שבוע שלם. השנים הסיניות נושאות שם של חמשת היסודות: עץ, אש, אדמה, מים ומתכת, וכן את שמם של אחד מבין 12 המזלות. המשמעות לכך שהשנה היא שנת הקוף - היא אסטרולוגית גרידא.

הלווייתה של שדרנית רשת ב' ענת דולב

ענת דולב. אביב חופי
בשנים האחרונות לחייה התמודדה עם מחלה סופנית. דולב/אביב חופי

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים הלווייתה של השדרנית ענת דולב, שהלכה לעולמה ביום שבת האחרון. ארונה של דולב יוצב בבית סוקולוב שבתל אביב בשעה 10:30 ולאחר מכן יתקיים טקס קצר. משם, ייצא מסע ההלוויה אל בית העלמין החדש שברמת השרון, שם תיטמן דולב. השדרנית בת ה-52 התמודדה בשנים האחרונות לחייה עם מחלה סופנית, עד שלבסוף הוכרעה. ב-31 השנים האחרונות היא שימשה שדרנית ברשת ב' ובשנים האחרונות הגישה את תכניתה "בשלוש עם ענת דולב" בנושאי פנאי ובידור.

(עדכון ראשון: 07:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully