וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של גיל-עד שער על הצתת ספרי הקודש: "מנסים לפגוע בנו בגוף ובנפש"

7.2.2016 / 18:44

בת גלים שער, אמו של אחד משלושת החטופים שעל שמם נקרא מקום התפילה שהוצת שלשום, הביעה את מורת רוחה על האירוע בריאיון לאולפן וואלה! NEWS: "אני מקווה שהממשלה יודעת איך להביא את השלווה". היא קראה "למצות את הדין עם הפוגעים"

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

כבר תקופה ארוכה שמנסים לפגוע בנו בגוף ובנפש

בת גלים שער, אימו של גיל-עד, קראה היום (ראשון) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS למצות את הדין עם שורפי מקום התפילה שנקרא על שם בנה. "אני חושבת שבמקום שבו שורפים ספרים ישרפו בני אדם", ציטטה את דבריו של הפילוסוף הגרמני היינריך היינה. לדבריה, "כבר תקופה ארוכה שמנסים לפגוע בנו בגוף ובנפש. יחד עם זאת, אנחנו עם חזק. כוחות הביטחון עושים הכול כדי לשמור על הביטחון שלנו. אני לא פוליטיקאית, אבל אני מקווה שהממשלה יודעת איך להביא את השלווה לאזרחים".

ההערכה היא כי ההצתה שאירעה שלשום במבנה הסמוך לכרמי צור היא על רקע לאומני. מקום התפילה, שנקרא על שם שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו באירוע שהוביל לפתיחתו של מבצע "צוק איתן", הוקם על גבעת שורק, הצופה אל מקום מציאת גופות הנערים. טרם נעצרו חשודים במעשה.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו יוזם הצעת חוק שתאפשר להשעות ח"כ עם רוב של 90 במליאה
תיעוד: החשוד בתקיפת חייל באשקלון נמלט לאחר הדקירה
אזרח מעורער בנפשו חצה את הגבול ללבנון - והוחזר לישראל

הסידורים שהוצתו בגוש עציון. כרמי צור, מערכת וואלה! NEWS
"במקום שבו שורפים ספרים שם ישרפו בני אדם". שרידי הסידורים שעל פי החשד הוצתו בגבעת שורק/מערכת וואלה! NEWS, כרמי צור

"אנחנו מתנגדים לכל אירוע קיצוני ולא אנושי", הדגישה שער, "את הדין צריך למצות עם מי שפוגע בשקט ובשלום. אנחנו מזמינים את כולם לחיות בשלום ובטוב, מחנכים את הילדים שלנו לאהבה, ולא תמיד אנחנו רואים את זה בצד השני".

"אני חושבת שעצם העובדה שמנסים לפגוע בספרי קודש, זה אומר שמנסים לפגוע ברוח של העם היהודי", אמרה שער, "אסור לנו לתת לזה לקרות. יש עוד הרבה עבודה, לא קל למלא את המדינה בתוכן ערכי. זאת תקופה לא פשוטה, אבל כבר ידענו תקופות לא קלות בעם שלנו".

- המחבל נשמע שר בשיחת החטיפה: "הבאנו שלושה". מערכת וואלה!
"החיסרון הוא עצום". גיל-עד שער/מערכת וואלה!

"מאז אותו קיץ אנחנו פועלים כדי לשמר ולחזק את האחדות בעם ישראל", סיפרה. "ראינו שהעם מסוגל להגיע לזה בעוצמות מאוד גדולות. החיסרון הוא עצום, כאב שקשה לתאר אותו. אנחנו משתדלים לא להישאב לכאב הזה, בוחרים בעשייה ובחיים. זה החוזק של העם שלנו. מסתכלים קדימה. חשוב להראות מה יש כאן, לאן הגענו, איזה צבא יש לנו – כשמסתכלים על מה שיש זה נותן הרבה כוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully