וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הגיעה להלווייה של עצמה - והפתיעה את בעלה

7.2.2016 / 17:22

נואלה רוקונדו מאוסטרליה "חזרה מהמתים" כדי להתעמת עם בעלה, בלנגה, שהזמין את הרצח שלה. לא תאמינו איך היא עשתה את זה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

הסיפור של נואלה רוקונדו ממלבורן אוסטרליה, החל לפני שנה. היא טסה לבורונדי עם בעלה בלנגה כדי להשתתף בהלוויה, ולאחר האירוע הלכה להירגע בבית המלון. אולם כשיצאה למרפסת, תפס אותה אדם חמוש והכניס אותה לרכב. האיש השתייך לקבוצת חוטפים שהביאה אותה לבניין מרוחק וקשרה אותה לכיסא. "מדוע בעלך כל כך רוצה להרוג אותך?" הם שאלו. נואלה לא הבינה. היא לא האמינה שבלנגה, בעלה זה 11 שנים, ירצה במותה. אבל כשהחוטפים צלצלו אליו הוא אמר בקול ברור: "הרגו אותה".

למזלה של נואלה הסיפור התהפך לטובתה. החוטפים אמרו לה כי הם לא הורגים נשים וכי הם מכירים את אחיה. הם אמרו לה כי בכוונתם לשמור את הכסף שקיבלו מבלנגה, ולשחרר אותה עם ראיות לכך שבעלה ניסה לרצוח אותה. נואלה ננטשה באמצע שום מקום, אך הצליחה לעשות את דרכה חזרה הביתה – הישר להלוויה שלה. שם היא חיכתה בשקט עד שכולם ילכו, כדי להפתיע את בלנגה. הבעל ההמום, שחשב שהוא רואה רוח רפאים, רק מלמל התנצלות רפה. את השנים הבאות הוא כבר יבלה בכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully