וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחטיפה: אזרחים דיווחו על גבר שהוכנס בכוח למכונית בקריית אונו

3.2.2016 / 21:16

כוחות גדולים של משטרה סורקים משעות אחר הצהריים אחר כלי רכב שבו לכאורה מוחזק חטוף. עד ראייה סיפר כי שהוכנס לרכב נאמר לו: "אתה מתעסק עם נשים נשואות". מחסומים הוצבו באזור קריית אונו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
כוחות גדולים של מרחב דן הגיעו לאזור והציבו מחסומים/ראובן קסטרו

משטרת תל אביב עצרה הערב (רביעי) כמה חשודים בחטיפה של גבר במרכז קריית אונו בשעות הצהריים על רקע סכסוך פלילי. הסריקות אחריו ואחר חשודים החלו לאחר שאזרחים דיווחו למוקד 100 על גבר שהוכנס בכוח לכלי רכב. מחקירה ראשונית עולה כי בשעות הצהריים הבחין תושב העיר בשני כלי רכב שעצרו בסמוך לבחור צעיר. כמה חשודים הכניסו אותו לאחת המכוניות, ואחד מהם אמר לו: "אתה מתעסק עם נשים נשואות".

לפי שעה, עדיין לא יודעים במשטרה את זהות החטוף ומבצעים שורה של פעולות חקירה בנסיון להבין מי הוא ומי עומד מאחורי המעשה. כוחות גדולים סורקים משעות אחר הצהריים את האזור על מנת לאתר את כלי הרכב שאליו, על פי דיווחים של אזרחים, הוכנס מוקדם יותר החטוף לכאורה בכוח. במסגרת החיפושים, הוזעקו כוחות גדולים של מרחב דן בפיקודו של ניצב-משנה שמעון לביא והוצבו מחסומים באזור קריית אונו.

מוקדם יותר היום הרשיע בית משפט השלום באשקלון את תושב העיר בגין מסירת ידיעה כוזבת למוקד 100 של משטרת ישראל לפיה חטפו אותו. מכתב האישום נגדו עולה כי ארבעה ימים לאחר שנמצאו גופות שלושת הנערים החטופים, הוא התקשר למוקד 100, אמר שחטפו אותו וניתק את השיחה. בית המשפט גזר עליו 180 שעות עבודות ציבור בפיקוח שירות מבחן. בנוסף לכך, הוא חויב לחתום על התחייבות כספית על סך עשרת אלפים שקלים כי לא יעבור עבירה דומה בשלוש השנים הקרובות.

(עדכון ראשון: 16:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully