וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה | האסטרונאוט הבריטי משחק פינג פונג חינוכי בחלל

3.2.2016 / 15:12

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

יממה לאחר שארגון הבריאות העולמי הכריז על מצב חירום בעקבות התפרצות הנגיף זיקה, אותר חולה אמריקני ראשון בדאלאס, טקסס. רשויות הבריאות המקומיות טוענות כי ההדבקה אירעה במגע מיני. שני מקרים ראשונים התגלו גם באירלנד.

קוריאה הצפונית הודיעה אתמול על תכניתה לשגר טיל לווייני בשבועות הקרובים. ההודעה הובילה לתגובות חריפות מצד קוריאה הדרומית ויפן, שסבורות כי מדובר בניסוי בטיל ארוך-טווח במסווה של שיגור לווייני. סיאול הזהירה מ"מחיר כבד" ויפן הורתה לצבאה להתכונן ליירט את הטיל.

נשיא המועצה האירופית דונלד טוסק הגיש אתמול לבריטניה הצעת פשרה חדשה על מנת לקדם את הישארותה באיחוד האירופי. ההצעה התקבלה בביקורת ובלעג מצד העיתונות בממלכה, שהאשימה את ראש הממשלה דיוויד קמרון שהוא מוכר את המדינה.

האסטרונאוט הבריטי טים פיק משחק פינג פונג בחלל. מטרת המשחק הייתה ללמד תלמידי בית ספר כיצד נוזלים נוהגים בחלל. משחק הפינג פונג הועבר בשידור חי מתחנת החלל הבינלאומית.

ומעט ממזג האוויר בעולם: כ-52 אלף נוסעים נתקעו אתמול בתחנת רכבת בגואנג-ג'ואו שבסין בשל שיבושים בתנועת הרכבות שנבעו משלג כבד שירד בכמה מחוזות במזרח המדינה ובמרכזה. צפיפות היתר מורגשת גם בשל טירוף הנסיעות לקראת חגיגות שנת הירח החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully