וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק גוף ונפש- טיפולי רפואה משלימה למתמודדים עם מחלת הסרטן

בן שיף

2.2.2016 / 8:28

עמותת "רוח דרומית" המעניקה סיוע ותמיכה לחולי סרטן באמצעות טיפולי רפואה משלימה השיקה קמפיין חדש לגיוס תרומות ברשת. בעמותה רשומים עשרות מטפלים בכל גווני הרפואה המשלימה, כולם בהתנדבות וכעת היא מבקשת את עזרת הציבור למען הרחבת הפעילות ההתנדבותית בסורוקה

צילום: בני בן סימון. עורך ווידאו: מיכאל ברגמן

עמותת "רוח דרומית" הוקמה לפני שנתיים כמרכז לרפואה משלימה עבור חולי סרטן בנגב, והיא מפעילה עשרות מטפלים בכל גווני הרפואה, כולם בהתנדבות. אותם טיפולים משלימים, הניתנים לצד הטיפול הרפואי, מסייעים לגוף ולנפש להתמודד עם תופעות הלוואי הקשות, מקלים על המתח הנפשי ומסייעים בתהליך ההחלמה.

כעת העמותה מבקשת להרחיב את פעילותה ולשם כך פתחה בקמפיין לגיוס תרומות ברשת במטרה לבסס את הפעילות ההתנדבותית ואת מערך הטיפולים בבית החולים 'סורוקה'. קרן טובה גומל, מייסדת ומנכ"לית העמותה, מנהלת מערך מתנדבים אינטנסיבי של 2500 טיפולים משפרי איכות חיים ובריאות עבור חולי סרטן בכל הרמות. " אנחנו קבוצה של קרוב ל20 מטפלים שמתנדבים ומעניקים את כל הטיפולים וסוגי הרפואה המשלימה", היא מספרת.

"במהלך השנתיים האחרונות הענקנו 180-200 טיפולים בהתנדבות ללא עלות גם לחולים גם לצוות הרפואי וגם למשפחות שלהם – סה"כ, קרוב ל2500 טיפולים בשנה", כך לדבריה.

אלה, חולת בסרטן שד גרורתי, אובחנה לפני שנה ומאז מנהלת מאבק מתיש על חייה. את השינוי המשמעותי לטובה במצבה היא זוקפת לא רק לטיפול התרופתי הקונבנציונלי , אלא דווקא לטיפולים אלטרנטיביים אותם החלה לקבל לפני כחצי שנה מהעמותה. "יחסית למצב שהייתי בו, מצב שבו בכלל לא קמתי מהמיטה, היום אני מתפקדת ... יצאתי לעבודה, אני מחייכת , מידי פעם יוצאת עם חברים - אני אופטימית. הטיפולים כאן פשוט נותנים כוח, נותנים כוח לגוף, כי עם התרופות פשוט אין לך מוטיבציה לקום בבוקר. לפעמים אני לא מסוגלת לעשות את העבודה היומיומית. אפילו בבית. לא לצאת, לא להתלבש, לא לעבוד. בעזרת הטיפולים שאני מקבלת פה אני לא רק חזרתי לחיים אני גם חזרתי לעבוד ברבע משרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully