וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילת הפריימריז בארה"ב: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

גל סלונימסקי

1.2.2016 / 7:45

הבחירות המקדימות יחלו באיווה לקראת הבחירות לנשיאות שיתקיימו בנובמבר. הוועדה לזכויות הילד תדון בשאלת השימוש באלימות כאמצעי חינוך. 13 שנים לאסון המעבורת קולומביה שבו נספה אילן רמון ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

יריית הפתיחה של הפריימריז בארצות הברית

הילרי קלינטון בעצרת בחירות באיווה 30 בינואר 2016. רויטרס
תוביל את המפלגה הדמוקרטית? קילנטון באיווה בסוף השבוע האחרון/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום יחלו הפריימריז בארצות הברית לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית שייערכו בנובמבר. איווה בת שלושה מיליון התושבים תהיה זו שתפתח את המרוץ, שבסיומו נדע מי המועמד של כל מפלגה. בזירה הדמוקרטית מתמודדים הילרי קלינטון, ברני סנדרס ומרטין אומאלי. בזירה הרפובליקנית מועמדים רבים, בהם דולנד טראמפ, טד קרוז, מרקו רוביו, ראנד פול, מייק האקבי, קרלי פיורינה, בן קרסון, ג'ב בוש ונוספים.

האם למורים מותר להשתמש באלימות כדי לחנך תלמידים?

תלמיד. ShutterStock
7% דיווחו על אלימות מצד מורים/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום תדון הוועדה לזכויות הילד בשאלת השימוש באלימות כאמצעי חינוך. החוק במדינה אוסר על אלימות מצד מורים כלפי תלמידים, ואולם נראה כי עדיין יש במערכת החינוך מי שנוהג כך. 7% מהתלמידים העידו כי מורים השתמשו כלפיהם בכוח. הוועדה תדון באפשרויות למיגור התופעה כמו גם בלגיטימיות של חינוך באמצעות אלימות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

13 שנים לאסון המעבורת קולומביה

האסטרונאוט הישראלי אילן רמון בהכנות לשיגורו לחלל. נאס"א, אתר רשמי
שישה אנשי צוות נוספים נספו באסון. רמון בטרם שיגורו לחלל/אתר רשמי, נאס"א

אתם צריכים לדעת שהיום נציין 13 שנים לאסון המעבורת קולומביה, שבו נספה האסטרונאוט הישראלי הראשון בחלל, אילן רמון. המעבורת התפרקה מעל טקסס בדרכה חזרה לכדור הארץ עם כניסתה לאטמוספירה. זאת, לאחר שהייה של 15 ימים בחלל. נוסף לרמון, נספו עוד שישה אנשי צוות שהיו על סיפון המעבורת. לאחר האסון הוקם צוות חקירה שמצא כשלים הנדסיים וכן כשלים ארגוניים בנאס"א שהובילו לתאונה.

חמישה שגרירים חדשים מגיעים לישראל

נשיא המדינה ראובן ריבלין בטקס הענקת תעודות הוקרה על תרומה לטוהר המידות במוסדות הציבור בישראל. דצמבר 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
יקבל אותם בטקס רשמי במשכנו. הנשיא ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

אתם צריכים לדעת שהיום יגיעו חמישה שגרירים חדשים של חמש מדינות שונות לישראל. בטקס מיוחד שיתקיים במשכן הנשיא שבירושלים, יקבל הנשיא ראובן ריבלין את כתבי האמנה של השגרירים החדשים. השגרירים החדשים הם מהולנד, אוסטריה, קוסטה ריקה, מולדובה וויטנאם.

בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב ינעלו את המחזור ה-21 בליגת העל

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם דור מיכה, טל בן חיים. ברני ארדוב
ייפגשו את בית"ר על המגרש/ברני ארדוב

אתם צריכים לדעת שהיום יינעל המחזור ה-21 בליגת העל בכדורגל עם המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב. שלושה חודשים אחרי שהירושלמים הדהימו את האלופה עם 2:4 בבלומפילד, יחפשו הצהובים נקמה, בידיעה שניצחון יקרב אותם שוב למרחק של נקודה מהמוליכה הפועל באר שבע. בית"ר, השלישית בטבלה, תחפש להתאושש מההפסד בבאר שבע במחזור הקודם, ולקרב אותה לתואר אליפות היסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully