וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באישור בצלאל: סטודנטית ריססה כאפיות ורימונים מול בית המשפט

31.1.2016 / 16:57

צעירה ערבייה שלומדת באקדמיה לאמנות בבירה, ריססה ראשים שעליהם כאפיות ובמקום פרצופים נראים בהם רימוני יד. המשטרה הגיעה למקום בחשד שמדובר בהשחתה, אלא שאז התברר כי הדבר נעשה בהסכמת המוסד - והתלמידה ניאותה למחוק את היצירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוחקרה במקום וניאותה למחוק את הציור מהקיר. הסטודנטית מאחורי הציור/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנטית ערבייה באקדמיה לאומנות "בצלאל" נחקרה היום (ראשון) לאחר שציירה מול בניין בית משפט השלום בירושלים ראשים ועליהם כאפיות, כאשר במקום פרצופים צוירו רימוני יד. בהמשך היא מחקה את הציור, שהתברר כי נעשה באישור האקדמיה.

האמנית תוחקרה במקום, לאחר שהמשטרה הגיעה בחשד שמדובר בהשחתת פני מקרקעין, אלא שבמהרה הובן כי לא מדובר במעשה ונדליסטי כי אם בציורים בהנחיית בית הספר. שוטרי מרחב ציון שהגיעו למקום תחקרה את הצעירה, שהסכימה יחד עם מורתה למחוק את הציורים הפרובוקטיביים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צויר באישור "בצלאל". הציור שריססה הסטודנטית מול בית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

האזור שבו בחרה הסטודנטית לרסס את הגרפיטי אינו מקרי, כאשר בימים אלה נבנה מול מבנה בית המשפט העליון בירושלים קומפלקס חדש של בית הספר לאמנויות ועיצוב של "בצלאל".

נדב הייפרט, יו"ר איגוד הסטודנטים בבצלאל, מסר בתגובה: "הגרפיטי נעשה כחלק מסטודיו ציור על קיר שבו משתתפת הסטודנטית. מחאה היא חלק חשוב מהאומנות. הציור של הסטודנטית הינו חלק מציורי קיר נוספים שהיו במסגרת הסטודיו שנעשו על ידי סטודנטים ערבים ויהודים. כשהבינה הסטודנטית את אי הנוחות סביב הציור, ולבקשת קצין השיטור, הורידה מידית את הגרפיטי ללא כל ויכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully