וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ה-OECD מגיע לישראל: חמישה דברים שצריך לדעת היום

גל סלונימסקי

31.1.2016 / 7:30

הממשלה צפויה לאשר את מתווה הכותל המערבי החדש, לפיו תוקם רחבה מעורבת, המדינה נאורו חוגגת עצמאות 48 וגם עברו 58 שנים מאז שוגר הלוויין האמריקני הראשון לחלל. חמישה דברים שכדאי לדעת היום

מתווה הכותל מגיע לאישור הממשלה

הדלקת נרות חנוכה בטקס הבלתי רשמי שיזמו נשות הכותל בעזרת הנשים בכותל, דצמבר 2014. דניאל שטרית, מערכת וואלה! NEWS
פשרה. "נשות הכותל" בטקס חנוכה בכותל המערבי/מערכת וואלה! NEWS, דניאל שטרית

אתם צריכים לדעת שהיום צפויה הממשלה לאשר את ההסדר החדש במתחם הכותל המערבי. לפי המתווה, תיבנה רחבה שלישית ומעורבת לגברים ולנשים מדרום לרחבה הקיימת. הרחבה החדשה תהווה את המשכה של רחבת הכותל, אך לא תחובר אליה. מדובר על פשרה שהושגה בין החרדים לבין נציגי הזרמים הליברליים, בהם ארגון "נשות הכותל".

נשיא ה-OECD ייפגש עם הנשיא ריבלין

בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים ,יוני 2012. עומר מירון
בארגון חברות 34 מדינות. חוזה אנחל גורייה, נשיא ה-OECD/עומר מירון

אתם צריכים לדעת שהיום נשיא המדינה ראובן ריבלין ורעייתו נחמה יארחו במשכנם שבירושלים את נשיא ה-OECD, חוזה אנחל גורייה ורעייתו. המפגש, שבו תתקיים ארוחת ערב לרגל גורייה, נערך לרגל חמש שנות חברות ישראל בארגון. בפתח המפגש צפויים ריבלין וגורייה לשאת דברים. ה-OECD, הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי, הוקם בשנת 1961 וחברות בו 34 מדינות, שמייצרות יותר מ-60% מהתוצר העולמי. כל המדינות החברות בארגון פועלות לפי ערכי הדמוקרטיה והשוק החופשי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יום העצמאות ה-48 לנאורו

תמונות מפגישות נשיא המדינה עם נשיאי מיקרונזיה ונאורו.. אמיל סלמן, ג'יני
שמעון פרס ונשיא נאורו ב-2010/ג'יני, אמיל סלמן

אתם צריכים לדעת שהיום תציין המדינה נאורו יום עצמאות 48. נאורו, שנמצאת באוקיינוס השקט, היא מדינת האי העצמאית הקטנה ביותר בעולם מבחינת שטח ואוכלוסייה. אין לה עיר בירה רשמית, אך יארן, העיר הגדולה במדינה, מתפקדת ככזו היות וכל מוסדות הממשלה נמצאים שם. נאורו קיבלה את עצמאותה ב-1968 מאוסטרליה, ניו זילנד והממלכה המאוחדת.

58 שנים לשיגור הלוויין האמריקני הראשון לחלל

נאס"א תשגר לחלל לוויין שינטר פחמן דו-חמצני. AP
"אקספלורר 1" השלים 58 אלף הקפות סביב כדור הארץ. לוויין בחלל/AP

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 58 שנים שיגרה ארצות הברית את הלוויין הראשון שלה לחלל, "אקספלורר 1". מדובר בצעד שבא בתגובה לשיגור הלוויין הרוסי שנה קודם לכן, "ספוטניק 1", שגם היה ללוויין הראשון בחלל וגם היווה גורם מאיץ למרוץ החלל בין שתי המעצמות דאז. הלוויין "אקספלורר 1" פותח בקליפורניה ושוגר לחלל מפלורידה. הוא חדל לפעול במאי באותה שנה ונשרף באטמוספירה רק ב-1970, אחרי שהשלים יותר מ-58 אלף הקפות סביב כדור הארץ.

יום הולדת שמח לג'סטין טימברלייק

ג'סטין טימברלייק. GettyImages
החל את דרכו בלהקה "אן סינק". טימברלייק/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום הזמר ג'סטין טימברלייק יחגוג את יום הולדתו ה-35. טימברלייק החל את דרכו בלהקה "אן סינק" בשנת 1995, ואולם עם פירוק הלהקה ב-2002 פנה לקריירת סולו. נוסף על הקריירה המוזיקלית שלו, טימברלייק שיחק גם בכמה סרטים. הוא נשוי לשחקנית ג'סיקה בייל ולהם בן אחד. במאי 2014 הופיע טימברלייק בפארק הירקון שבתל אביב במסגרת סיבוב ההופעות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully