וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלב חם בצד: טרנד "בריסטות בביקיני" כובש את ארצות הברית

1.2.2016 / 8:04

התחרות הקשה בין בתי הקפה בוושינגטון גורמת לבעלים לחשוב על פתרונות יצירתיים כדי להגדיל מכירות, והרי אין דבר שמכניס יותר כסף מאספרסו ארוך וביקיני קצרצר

בית קפה של בריסטות בביקיני/Bikini Beans Espresso

האם הקדשתם פעם מחשבה לאנשים שמכינים לכם קפה בכל בוקר? אותם בריסטות שמחרפים את נפשם ומסתכנים בכוויות מהנוזל הרותח ובכתמי מי סוכר שלא יורדים באף כביסה? דמיינו אותם (או יותר נכון אותן) עושים את עבודת הקודש שלהם בתחתוני חוטיני ומדבקות על הפטמות והגעתם לוושינגטון, המדינה בה חולצה היא מילה גסה.

התחרות הקשה בין בתי הקפה הרבים במדינה הובילה לכמה רעיונות יצירתיים על גבול הביזאר. בחודשים האחרונים החלו לצוץ בתי קפה בקונספט "בריסטות בביקיני" - העובדות לובשות ביקיני במקרה הטוב וחוטיני במקרה הפחות טוב. הגברים מתהלכים בתחתוני בוקסר צמודים והלקוחות, ובכן, להם כבר לא אכפת מהטעם של הקפה.

הדעות בנוגע ללבושם של נותני השירות חלוקות, אך פעילים במועצת העיר בוושינגטון מנסים לחוקק חוקים נגד הבגדים החושפניים. העובדים עצמם לא מבינים על מה המהומה. "אני עובדת בשתי עבודות כדי לממן את עצמי ובעוד שבועיים אני מקבלת בית שרכשתי לגמרי לבד. אם צריך להכין קפה בביקיני בשביל זה אני מוכנה להמשיך", אמרה אחת העובדות. עובד אחר סיפר שיש לו ילדים וביום מן הימים הוא יביא למקום את בנו כדי שיהיה ממשיך הדרך. כנראה שאת תואר אב השנה הוא כבר לא יקבל.

עוד באותו נושא

מה קורה כשברמנים עירומים מפרסמים מלבין קפה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully