וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי חמודים ברשת: הפעוט והברווז שהפכו לחברים הכי טובים

2.2.2016 / 9:57

טיילור בן השנה וחצי וחברו הטוב ביקר עושים הכל יחד: אוכלים, מתקלחים, משחקים ואפילו חולקים ארון בגדים. אז מה שונה בחברות שלהם? ובכן... ביקר הוא ברווז

Mr T and Bee: A tale of a boy and his duck

טיילור יאנג היה בן תשעה חודשים כשהוריו החליטו להביא לו חבר חדש. לא, לא מדובר באח קטן או בגור כלבים, אלא בבן בית יוצא דופן: ברווז. החיבור בין השניים היה מיידי והברווז, שזה לשם ביקר (או בי בקיצור) הפך לחברו הטוב ביותר של התינוק.

עקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

ג'ניפר, אמו של טיילור, מתעדת את החברות הנדירה מהיום בו בי הגיע לביתם בטקסס, ומעלה את התמונות לעמוד הפייסבוק Mr. T and Bee: A Tale of a boy and His Ducks. בי וטיילור עושים הכל יחד: אוכלים, מתקלחים, משגעים את ההורים וחולקים ארון בגדים בימים קרירים.

ככה הכל התחיל

"מהרגע בו הם קמים בבוקר ועד הרגע בו הם הולכים לישון שורר כאוס בבית. בי מאוד מגונן ובכל פעם שאני מרימה את טיילור והוא בוכה, בי עומד למרגלותיי ומגעגע כדי לוודא שאני לא פוגעת בטיילור" סיפרה ג'ניפר, שגידלה ברווזי מחמד בעבר אך מעולם לא נתנה להם להיכנס לביתה. כדי לשמור על הניקיון, בי מסתובב בבית עם חיתול שמוחלף כל כמה שעות, ממש כמו זה של טיילור. "הרעיון הצחיק אותי בהתחילה, אבל בי נאמן, חכם ומתוק ממש כמו כלב או חתול".

לדברי האם, המילה הראשונה שבנה הפעוט אמר הייתה "ברווז" - וזה ממש לא מפתיע אותה. "טיילור חושב שברווז זו חיית מחמד לגיטימית ושלכולם יש כזו. הוא אוהב את ביקר אהבת נפש".

עוד באותו נושא

תיעוד תקדימי: כך הדולפינים רואים את בני האדם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully