וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכינתה אותו "זבל" - רגב תעניק תואר כבוד לווינשטיין

27.1.2016 / 18:20

הסאגה המתמשכת בין שרת התרבות והספורט ליועץ המשפטי לממשלה, שכללה כינויי גנאי וערעור על סמכויות, תסתיים בהענקת תואר מטעם איגוד האגרוף לווינשטיין, שבעברו אף היה אלוף ישראל בענף, רגע לפני שהוא יוצא מהזירה הציבורית

צילום: ערוץ 10

(דבריה של רגב נגד וינשטיין, כפי שנחשפו בחדשות 10)

אחרי המילים הקשות הגיע רגע הפיוס: רגע לפני סיום תפקידו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, תעניק לו שרת התרבות והספורט מירי רגב תעודת יו"ר של כבוד מטעם איגוד האגרוף בישראל – כך נודע היום (רביעי) לוואלה! NEWS.

לפני כחודשיים פורסמה בחדשות 10 הקלטה של רגב, שבה נשמעה אומרת על היועץ המשפטי לממשלה: "עשו פה סיבוב עלינו, החארות שמה", לאחר שוינשטיין מנע ממנה לעצור את התקציב לתיאטרון אל-מידאן. "הוא לא עוצר שום דבר... איזה זבל", נשמעה רגב אומרת בהקלטה.

יהודה ויינשטיין היועץ המשפטי לממשלה והשרה מירי רגב. טלי מאייר, קובי אליהו, עיבוד תמונה
וינשטיין ורגב. מחווה שתרכך את המתיחות בין השניים?/עיבוד תמונה, טלי מאייר, קובי אליהו

כחודש לאחר מכן נמשכה הסאגה, כאשר וינשטיין קבע כי רגב אינה מוסמכת לבדוק את פסטיבל סרטי הנכבה בסינמטק בתל אביב. וינשטיין טען כי שר האוצר הוא האחראי היחידי לתקצוב הפסטיבל ולכן רק הוא מוסמך לפגוע בו.

לאחר הקרבות המתוקשרים בין השניים, הם יעמדו בעוד שבוע וחצי זה לצד זה, בטקס המרכזי של אליפות ישראל באגרוף שיתקיים בירושלים. במעמד הטקס תוענק תעודת הוקרה מטעם השרה לווינשטיין, חובב אגרוף ידוע, שהיה בצעירותו אלוף ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully