וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות של אלשיך: יותר מ-15 תפקידי תנ"צ יאוישו בקרוב

27.1.2016 / 17:03

המפכ"ל בוחן את מועמדותם של מי שמוגדרים דור העתיד של הקצונה הבכירה במשטרה, ומינוייו הקרובים יעצבו את פני הארגון בעתיד. בין התפקידים שעל הפרק: ראש יאח"ה חדש, שיחליף את אפרים ברכה המנוח, וכן מינוי סגן מפקד מחוז תל אביב

צילום: מור שאולי, לע"מ; עריכה: טל רזניק

(אלשיך ביום מינויו למפכ"ל. כעת יתחיל לעצב את הארגון)

בימים הקרובים צפוי המפכ"ל רוני אלשיך לאייש יותר מ-15 תפקידי תת-ניצב במשטרה. בין התפקידים המרכזיים שיאוישו, יהיה התקן של מפקד היחידה הארצית לחקירות הונאה, שנותר מאז התאבדותו של תנ"צ אפרים ברכה. בנוסף, תפקיד סגן מפקד מחוז תל אביב, שמתפנה עם החלטתו של יורם אוחיון לעזוב לתפקיד קצונה בכיר בשירותי הכיבוי וההצלה, יאויש גם הוא לצד שורת תפקידי מפקדי מרחב והמכללה לשוטרים.

המפכ"ל רוני אלשיך, כרמיאל. 5 בינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
בחירותיו הקרובות יעצבו את פני המשטרה בעתיד. אלשיך/אדריאן הרבשטיין

בין המועמדים המובילים לקידום, שמוגדרים דור העתיד של הקצונה הבכירה במשטרה, ישנו מפקד מרחב יפתח, ניצב משנה דוד גז, שצפוי לקבל תפקיד בכיר במחוז תל אביב; ניצב משנה חיים בלומנפלד, שעד לאחרונה שימש כעוזר המפכ"ל; וכן קצין המודיעין של להב 433, ניצב משנה קובי זריהן. זריהן, כמו גם סגן ראש יאח"ה ניצב משנה ערן קמין, הם השניים שמועמדים לתפקיד ראש יאח"ה במקומו של אפרים ברכה המנוח. בלומנפלד מועמד לתפקיד ראש המכללה של המשטרה, במקומו של ניצב אלון אסור, שמונה למפקד מחוז הצפון.

מאז הפרישה ההמונית של שורת קצינים בכירים במשטרה, נראה כי בארגון ישנה מגמה של קידומים מהירים בקרב הקצונה הזוטרה. בימים אלה עוברים קצינים בדרגות ניצב משנה ריאיונות אצל המפכ"ל אלשיך, שבוחן את מועמדותם לתפקידי המשך במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully