וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית היהודי: "יעלון מפיץ לחברי המפלגה מסרונים אנונימיים נגד בנט"

26.1.2016 / 18:00

חברי המפלגה טוענים כי המסרונים, שהגיעו לידי וואלה! NEWS, מקורם אצל שר הביטחון. בין היתר, נכתב על "תבוסה נוספת של נפתלי בנט", בעקבות המתיחות בין השניים בשבועות האחרונים. הבית היהודי: "הוא שלח הודעות במהלך הלוויית הנרצחת מהפיגוע"

צילום: חברים לשעת צרה, עריכה: אביב אירגז

נמשכת המתיחות בין שר הביטחון לבית היהודי: לידי וואלה! NEWS הגיעו היום (שלישי) שורה של מסרונים שנשלחו למכשיריהם של חברי הבית היהודי, ובהם נמתחה ביקורת נגד יו"ר המפלגה נפתלי בנט. לדברי גורמים בבית היהודי, מי שעומד מאחורי המסרונים הוא שר הביטחון, משה יעלון. בין היתר, נכתב: "קצת פרטים על הוועדה המדומה ועל תבוסה נוספת של נפתלי בנט". ההודעות מתייחסות למתיחות שנוצרה בין יעלון לבית היהודי על רקע פינוי "מבני המריבה" בחברון ביום שישי האחרון - צעד שהביא את חבריו לאופוזיציה למתוח על שר הביטחון ביקורת חריפה.

"בזמן שילדות נרצחות ברחובות, שר הביטחון עסוק בלשלוח סמסים", אמרו גורמים במפלגה. "נדהמנו לגלות כי בימים האחרונים הורה בוגי יעלון לשלוח סמסים נגד יו"ר הבית היהודי בכמות של מאות אלפים. המסרונים הללו עוררו זעם כאשר נשלחו אפילו במהלך ההלוויה של הנערה שנרצחה אתמול", מסרו, בהתייחס להלווייתה של שלומית קריגמן בת ה-23 שנרצחה אתמול בפיגוע בבית חורון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקיצה לדברי שר הביטחון, לפיהם בנט חושב אך ורק על לייקים בפייסבוק, מסרו בבית היהודי כי "שר הביטחון חייב להבין שהוא שר הביטחון ולא שר המסרון, וכי תפקידו הוא לדאוג לביטחונם של אזרחי ישראל ולא להתעסק במסרונים. גם אם זה ניסיון להסיט את הדעת מהמצב הביטחוני החמור, זאת לא הדרך". עוד הוסיפו במפלגה, כי "היום נחשף כי נגד בית המחבלת מענתות עומד צו הריסה. שר הביטחון, שראינו עד כמה הוא נלהב בפינוי יהודים, יכול ליישם את הצו בין סמס לסמס".

מלשכתו של יעלון נמסר: "אין לנו כל כוונה להיגרר לקרבות הבוץ הללו. אנחנו עסוקים בעשייה". גורמים בליכוד המזוהים עם יעלון הביאו מנגד דוגמה לכרזה המבקרת את התנהלותו של יעלון ובה נכתב, בין היתר: "בוגי זורה חול בעיני הציבור... הוא העדיף אגו אישי ויצר מהומה מיותרת". בליכוד טענו כי הבית היהודי עומד מאחורי הכרזה, אולם במפלגה הכחישו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכרזה נגד יעלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully