וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב בחירות שני ברמת השרון: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

גל סלונימסקי

26.1.2016 / 7:30

לאחר שאף אחד מהמועמדים לא הצליח להגיע לפני כשבועיים ל-40% מהקולות, גם היום תושבי העיר יגיעו לקלפיות. כנס ה"סייברטק" ייפתח בתל אביב במעמד ראש הממשלה, אוסטרליה תציין חג לאומי ועוד שני דברים שכדאי לדעת היום

סבב שני בבחירות לראשות עיריית רמת השרון

גזר דין ליצחק רוכברגר, ראש עיריית רמת השרון, בית משפט השלום תל אביב, מאי 2015. מגד גוזני
הבחירות מתקיימות עקב הקלון שהוטל עליו. ראש העיר הקודם יצחק רוכברגר/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים סבב שני בבחירות לראשות עיריית רמת השרון. זאת, לאחר שבבחירות שהתקיימו לפני כשבועיים אף אחד מהמועמדים לא הצליח להשיג רוב של 40%. איש האופוזיציה אבירם גרובר, שגרף בסבב הראשון 35.61%, יתמודד מול יעקב קורצקי מיהדות התורה שזכה בסבב הקודם ל-23.16%. הבחירות בעיר מתקיימות עקב הקלון שהטיל בית משפט השלום בתל אביב על ראש העיר הקודם, יצחק רוכברגר, שהורשע בעבירות מרמה, הפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד וזיוף מסמך.

כנס "סייברטק" בגני התערוכה שבתל אביב

ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת דאבוס, 21 בינואר 2016. רויטרס
יישא נאום בדברי הפתיחה של הכנס. נתניהו/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים כנס "סייברטק" הבינלאומי בגני התערוכה שבתל אביב. ראש הממשלה בנימין נתניהו יישא דברים בנאומי הפתיחה של הכנס, ושר התשתיות, האנרגיה והמים יובל שטייניץ יישא דברים בנאומי הסיום. כנס ה"סייברטק", שיימשך יומיים, עוסק בחידושים ובטכנולוגיות שהוצגו על ידי הקהילה הבינלאומית בתחום הסייבר ומציג תמונת מצב עדכנית של ישראל בתחום. בכנס צפויים להשתתף תאגידים, חברות סטארט-אפ, משקיעים פרטיים, יזמים ומומחים בתחום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יום אוסטרליה - עצמאות או כיבוש?

בית האופרה של סידני. ShutterStock
היום שבו הגיע הצי הבריטי הראשון למפרץ סידני/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים באוסטרליה את החג הלאומי הרשמי "יום אוסטרליה". התאריך מציין את היום שבו הגיע הצי הבריטי הראשון למפרץ סידני קוב בשנת 1788, הניף דגל את דגל בריטיניה והכריז על ריבונות בריטית על חופה המזרחי של אוסטרליה. במהלך היום, שהוא יום שבתון, יש אירועים וחגיגות ברחבי היבשת, בהם תחרויות, מסיבות ומופעים. כמו כן, מוענקים פרסים לאישי ציבור על פועלם והנשיא נושא נאום מיוחד. עם זאת, יש מי שסולד מהחג וטוען כי הוא מסמל את "הכיבוש הבריטי".

סיבוב ט' של גביע המדינה בכדורגל

שחקן הפועל תל אביב, קלאודיו בומבה. אדריאן הרבשטיין
יתארחו אצל הפועל כפר סבא. שחקני הפועל תל אביב/אדריאן הרבשטיין

אתם צריכים לדעת שהיום ייפתח סיבוב ט' של גביע המדינה בכדורגל, עם חמישה משחקים. הפועל תל אביב, שנמצאת במשבר עמוק, תתארח אצל הפועל כפר סבא ותנסה לשכוח מהצרות עם העפלה לרבע הגמר. בשאר המשחקים ייפגשו הפועל אשקלון והפועל רמת גן, מ.ס אשדוד ובני יהודה, הפועל רעננה ובית"ר תל אביב\רמלה, וסקציה נס ציונה ובני סכנין.

יום הולדת 58 לשחקנית ולקומיקאית אלן דג'נרס

אלן דג'נרס. Kevin Winter, GettyImages
מזל טוב. אלן דג'נרס/GettyImages, Kevin Winter

אתם צריכים לדעת שהיום תחגוג הקומיקאית והשחקנית האמריקנית אלן דג'נרס יום הולדת 58. מאז 2003 היא מנחה את תכנית האירוח "המופע של אלן דג'נרס" שזכה ב-15 פרסי אמי. בתכניתה התארחו ידוענים רבים, בהם גם נשיא ארצות הברית ברק אובמה והדוגמנית הישראלית בר רפאלי. דג'נרס, אשר משתייכת לקהילת הלהט"ב, הפכה במידת מה לסמל שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully