וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: תושבי ניו יורק ניצלו את השלג לסקי ברחובות

25.1.2016 / 9:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מזג האוויר הסוער: גשם מעורב בשלג ירד הבוקר בירושלים ובעיר נערכים לשלג משמעותי יותר בהמשך היום. הלימודים יתקיימו היום כסדרם בבירה, בצפת וברמת הגולן. במועצות האזוריות מטה יהודה, גוש עציון וקריית ארבע יתקיים יום לימודים מקוצר.

מצבו של ראש הממשלה והנשיא לשעבר שמעון פרס, שפונה הלילה לבית החולים שיבא בתל השומר, מוגדר טוב ויציב - כך נמסר הבוקר מבית החולים. הוא נותר להשגחה במחלקה לטיפול נמרץ.

נשיא צרפת פרנסואה הולנד התייחס היום לסרטון שפרסם אמש "המדינה האיסלאמית" ובו נראו המחבלים ממתקפת הטרור בפריז מאיימים בפיגועים נוספים. הולנד אמר: "דבר לא יפחיד אותנו. אף איום לא יגרום לצרפת לפקפק בתפקידה ההכרחי במאבק בטרור".

אם אי אפשר לנסוע בשלג, למה לא לגלוש? קבוצת גולשי סנואובורד בניו יורק המושלגת התגבשה כדי לצלם את הסרטון הזה, שבו הם נראים גולשים ברחובות מנהטן דרך אתרים מפורסמים ולצהלת עוברי אורח. למרות כמה נפילות, איש מהקבוצה לא נפגע.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף לרדת גשם לפרקים וברד בעיקר במרכז הארץ ובדרומה. שלג יוסיף לרדת בהרי הצפון ובפסגות הרי המרכז והר הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully