וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: בן שנתיים נמצא משוטט על כביש מהיר באורגון

24.1.2016 / 14:07

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר לבית משפט השלום בעיר הצהרת תובע נגד שלושה תושבי ואדי ערה בחשד לסיוע למחבל נשאת מלחם, שביצע את פיגוע הירי בתל אביב. בשבוע הבא ככל הנראה יוגשו נגדם כתבי אישום.

בית המשפט הורה היום לשחרר את פעיל השמאל עזרא נאווי למעצר בית עד יום שישי. צו עיכוב ביצוע הוטל על ההחלטה כדי לאפשר למשטרה לערער עליה.

הממשלה אישרה היום את הצעתם של שר האוצר, משה כחלון, ושל שר הפנים, אריה דרעי, להוזיל את תעריפי המים הנמוכים, שאותם משלמות המשפחות החלשות, בגובה המע"מ. החלטה זו מצטרפת להוזלת התחבורה הציבורית שאמורה להיכנס לתוקף בתחילת פברואר.

שוטר שהוזעק לכביש מהיר באורגון נתקל במחזה לא שגרתי: פעוט בן שנתיים משוטט על הכביש בשעת לילה. לאחר חיפוש מהיר התברר שהפעוט ברח ממרכז קהילתי שבו ערכו בני משפחתו אירוע. הוא נמלט בזמן שהם ניקו את המקום. הילד הוחזר לבני משפחתו בשלום.

תחזית מזג האוויר: מחר יוסיף לרדת גשם לפרקים וברד בעיקר במרכז הארץ ובדרומה. שלג יוסיף לרדת בהרי הצפון ובפסגות הרי המרכז והר הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully