וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון בכנסת בהסדרת הקנאביס הרפואי: חמישה דברים שצריך לדעת היום

גל סלונימסקי

20.1.2016 / 7:20

ראש הממשלה ורעייתו ייצאו לדאבוס שבשוויץ כדי להציג את כלכלת ישראל ולהיפגש עם מנהיגים מהעולם. ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת תדון בהסדרת השימוש בקנאביס רפואי, ועוד שלושה דברים שאתם צריכים לדעת היום

נתניהו נוסע לפורום הכלכלי העולמי בדאבוס

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו ממריאים לישראל מביקורם בעצרת הכללית של האו"ם. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
יציג את כלכלת ישראל. נתניהו ורעייתו/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

אתם צריכים לדעת שהיום ימריא ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם רעייתו שרה לפורום הכלכלי העולמי בדאבוס שבשוויץ. נתניהו צפוי להציג בכנס את כלכלת ישראל, תוך התמקדות בהיותה מובילה בטכנולוגיה ובסייבר. במסגרת נסיעתו, ייפגש נתניהו עם מנהיגים מהעולם, בהם נשיא ארגנטינה הנבחר מאוריסיו מאקרי וראש ממשלת הולנד מארק רוטה.

דיון בהסדרת השימוש בקנאביס רפואי

סגן שר הבריאות ליצמן, כנס שקיפות בבריאות, 24 ביוני 2015. דוברות משרד הבריאות,
36 רופאים בישראל מוסמכים למתן אישור שימוש בקנאביס רפואי. שר הבריאות יעקב ליצמן/דוברות משרד הבריאות

אתם צריכים לדעת שהיום תדון ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת בנושא הסדרת השימוש בקנאביס רפואי. הדיון יתקיים בנוכחות שר הבריאות יעקב ליצמן ובשיתוף הוועדה למאבק בסמים ובאלכוהול ועמותות נוספות. מהנתונים עולה כי בישראל מוסמכים 36 רופאים למתן המלצות לשימוש בקנאביס רפואי. במאי 2015 היו בישראל יותר מ-20 אלף בעלי רישיון לשימוש בו. בין המחצית הראשונה של 2014 למחצית הראשונה של 2015 חלה עליה של 21% במספר הבקשות לאישור שימוש בקנאביס רפואי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עוד שנה מהיום: נשיא חדש לארה"ב

הנשיא אובמה בנאום ראשון לאחר הסרת הסנקציות על איראן 17 ינואר 2016. רויטרס
שנה לפינוי הכיסא. נשיא ארה"ב אובמה/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום לפי התיקון ה-20 לחוקת ארצות הברית, הוא תאריך הכניסה של הנשיא הנבחר לתפקידו. התיקון, שאושר ב-1933, קבע את ה-20 בינואר כמועד לתחילת כהונתם של הנשיא, של סגנו ושל הקונגרס. כך מובטחת לכל נשיא כהונה מלאה. הבחירות הקרובות לנשיאות ארצות הברית צפויות להתקיים בנובמבר 2016, ובעוד שנה מהיום יפנה ברק אובמה את כסאו באופן רשמי לנשיא הנבחר.

שלמה גרוניך חוגג יום הולדת 67

שלמה גרוניך. אביב חופי
החל את דרכו המוזיקלית בגיל שש. גרוניך/אביב חופי

אתם צריכים לדעת שהיום חוגג המוזיקאי שלמה גרוניך יום הולדת 67. גרוניך החל את דרכו המוזיקלית בגיל שש, כשלמד לנגן על פסנתר. הוא בוגר להקה צבאית, שם שימש כקלידן, וסיים את לימודיו באקדמיה למוזיקה בתל אביב. בשנת 1971 יצא אלבומו הראשון "למה לא סיפרת לי?" ומאז הוציא יותר מ-20 אלבומים שבהם שיתף פעולה עם אמנים רבים.

קליבלנד מול ברוקלין

דיוויד בלאט, מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ינסה להתאושש מהתבוסה. דיוויד בלאט/AP

אתם צריכים לדעת שהיום ינסה דיוויד בלאט להתאושש מהתבוסה הכואבת לגולדן סטייט, כשקליבלנד שלו תתארח אצל ברוקלין. יומיים אחרי שהושפלו בביתם עם הפסד 132:98 לאלופה, יגיעו הקאבלירס לברקלייס סנטר של הנטס. זאת, במטרה לחזור במהרה למסלול הניצחונות ולקרב את מאמנם הישראלי עוד יותר לבחירה כמאמן המזרח במשחק האולסטאר, בעזרת ניצחון חוץ מול ברוקלין החלשה, הקבוצה הלפני אחרונה בטבלת המזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully