וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו למצוא את החיה שמסתתרת בתמונה? (הפעם זה למטרה חשובה)

21.1.2016 / 10:07

עד שכבר חשבנו שחידות הפנדה שהטריפו את הרשת בדצמבר האחרון ישארו להן אי שם ב-2015 הרחוקה - הנה הפנדה חוזרת לה בחידה חדשה שטובה אפילו יותר מהקודמות. התכוננו להישאר בשוק

צילום מסך

בסרטון – אשליה אופטית נוספת

אל תמהרו להספיד את הפנדה המסתתרת. היא חזרה כדי לנצל את דקות התהילה האחרונות שלה - והאמת? הקאמבק אפילו טוב יותר מהמקור. חידת הפנדה של האמן ההונגרי גרגלי דודס - בה היה עליכם למצוא את הפנדה בערימה של אנשי שלג - חוזרת עם טוויסט מפתיע ומתעתע למדי. האם תצליחו למצוא אותה גם הפעם?

האשליה האופטית החדשה ששוטפת את הרשת בסערה תשאיר אתכם המומים, אז הכינו את עצמכם כבר עכשיו לרגע הדרמטי הזה. מי שאחראי ליצירת האמנות החדשה הוא האמן הרוסי אילג'ה קלמנקוב שבחר להסתיר את הפנדה המפורבסמת בין קווי זיג זג בשחור ולבן.

הפעם החידה לא נועדה רק לשעשע את הגולשים אלא גם לתמוך בקרן העולמית לשימור חיות הבר (WWF) המקדמת מאבק להגנה על הסביבה ובעיקר על חיות בר ובית גידולן. הפנדה המסתתרת בתמונה היא אותה פנדה המופיעה בלוגו של העמותה - הפנדה צ'י צ'י שהוצגה בגן החיות בלונדון. לדברי WWF, נכון ל-2014 יש 1,864 דובי פנדה שחיים בטבע כשבשנות ה-70 היו רק כ-1,000. על אף הגידול המשמעותי, הפנדות עדיין נמצאות ברשימת החיות הנמצאות בסכנה הכחדה.

נסו למצוא את הפנדה שבתמונה:

בעוד חלקכם צפוי להבחין בפנדה בקלות, יש כמה שימצאו עצמם נאבקים מול המסך בניסיון לקבל ולו הצצה קטנה לדובון החמוד. לנאבקים מביניכם, קבלו טיפו: קחו צעד אחורה מהמסך - או אפילו שניים - והביטו שוב בתמונה. רואים את הפנדה? אם לא, נסו למקם את המסך בזווית של 90 מעלות לעיניים שלהם. עכשיו אתם רואים?

למרבה ההפתעה, יצירת האמנות המקורית עלתה ב-Imgur כבר לפני 3 שנים, אולם זכתה שוב לפופולאריות (ולכמעט 200 אלף צפיות) לאור הצלחת החידות של דודס. דודס פרסם את חידת הפנדה שריתקה מאות אלפים אל המסך בדצמבר האחרון ומאז עלו לא מעט חיקויים מוצלחים. מכל מה שראינו עד היום - זה לדעתנו המוצלח ביותר. מה אתם חושבים?

עוד באותו נושא

מזהים את הפנדה בתמונה? החידה שמשגעת את הרשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully