וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצחת הפיגוע בעתניאל תובא למנוחות: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

גל סלונימסקי

18.1.2016 / 7:30

הלווייתה של דפנה מאיר תערך בהר המנוחות שבירושלים, ראש הממשלה נתניהו והנשיא ריבלין ייפגשו עם שרת החוץ של הודו, ועוד שלושה דברים שכדאי לכם לדעת היום

הלווייתה של דפנה מאיר שנרצחה בפיגוע דקירה בעתניאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דפנה מאיר/מערכת וואלה, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים הלווייתה של דפנה מאיר שנרצחה אתמול בפיגוע דקירה בהתנחלות עתניאל שבדרום הר חברון. ההלוויה תערך בשעה 11:00 בהר המנוחות שבירושלים. מאיר נדקרה למוות בביתה על ידי מחבל שהצליח להימלט. היא הותירה אחריה בעל, נתן, ושישה ילדים: רננה בת 17, אהבה בת עשר, עקיבא בן 15 ונעה בת 11. תחת חסותה היו גם שני ילדי אומנה, יניב בן ארבע ויאיר בן שש.

שרת החוץ של הודו הגיעה לישראל

סושמה סווראג' שרת החוץ של הודו. AP
סושמה סווראג'/AP

אתם צריכים לדעת שהיום ייפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין עם שרת החוץ של הודו סושמה סווראג'. מדובר בביקור הראשון של סווארג' באזור במסגרת תפקידה הנוכחי. כמו כן, במהלך שהותה באזור תבקר סווראג' גם ברשות הפלסטינית. במסגרת התחממות היחסים בין ישראל להודו, באוקטובר האחרון ביקר נשיא הודו פרנב מוקהרג'י בישראל ובהמשך השנה צפויים נתניהו וריבלין להיפגש בארץ עם ראש ממשלת הודו נרנדה מודי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ועדת המדע והטכנולוגיה תדון באפליקציית Blindspot

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום תדון ועדת המדע והטכנולוגיה באפליקציה החדשה Blindspot שמאפשרת משלוח הודעות אנונימי בסלולרי. האפליקציה, שהושקה לאחרונה בקמפיין נרחב שכלל שלטי חוצות ופרסום ברשתות החברתיות, עוררה סערה בקרב הורים מודאגים כי האפליקציה תשמש למטרות זדוניות. בין היתר, עלה החשש כי ילדים ובני נוער ייפלו קורבן למסכת הצקות בחסות האנונימיות שמאפשרת האפליקציה. הוועדה תדון בשאלה אם עליה להתערב ולהגביל את השימוש באפליקציה או להשאיר את האחריות למשתמשים.

שבע שנים לתום מבצע עופרת יצוקה

טנק ישראלי מחוץ לעזה במבצע "עופרת יצוקה", ינואר 2009. AP
חיילי צה"ל בגבול רצועת עזה בזמן מבצע "עופרת יצוקה"/AP

אתם צריכים לדעת שהיום לפני שבע שנים הסתיים מבצע עופרת יצוקה. המבצע שהתקיים ברצועת עזה ארך שלושה שבועות ומטרותיו הייתה לפגוע בחמאס, עקב ירי רקטות בלתי פוסק לעבר יישובים בנגב, ולהשיב את החייל החטוף דאז, גלעד שליט. המבצע הסתיים בהפסקת אש שהוכרזה על ידי ישראל. במבצע נהרגו עשרה חיילים ושלושה אזרחים ישראלים.

בית"ר ירושלים נגד בני סכנין

- דובב גבאי שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) עם דניאל אסקלינג. יוסי ציפקיס
- דובב גבאי שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) עם דניאל אסקלינג/יוסי ציפקיס

אתם צריכים לדעת שהיום תפגוש בית"ר ירושלים את בני סכנין, במשחק שיערך באצטדיון המושבה. הירושלמים לא יזכו לארח את היריבה הכי שנואה על אוהדיהם באצטדיון טדי, בשל עונש הרדיוס שספגו על הדלקת אבוקות ביציע. על כר הדשא בפתח תקווה תנסה בית"ר להתאושש מההדחה מגביע המדינה, בעוד שסכנין התגברה על בית"ר כפר סבא ועלתה לשמינית הגמר, אבל בליגה היא עדיין שקועה בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully