וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלמי חלל תיעדו עצם בלתי מזוהה בשמים - והם לא מצליחים להבין מה זה

29.1.2016 / 6:40

זוג צלמי חלל ואסטרונומים חובבים קלטו עצם בלתי מזוהה בשמים שנוגד לגמרי את מה שהם מאמינים בו. אחרי שצפו לא פעם בכוכבים נופלים, מטוסים, לוויינים ותחנות חלל - הם יודעים לומר בוודאות שבדבר כזה הם לא נתקלו מעולם

צילום מסך

תיעוד נדיר של עצם בלתי מזוהה נע במהירות בשמי הלילה הצליח להטריד זוג צלמי חלל ואסטרונומים חובבים שמעולם לא נתקלו במראה שכזה. התקרית המוזרה התרחשה ב-12 ביוני 2015 לפנות בוקר, כשפאול וסילביה מאיו יצאו מתחנת הדלק שבדרווין, צפון אוסטרליה, והבחינו פתאום במחזה נדיר של שובל אורות בצורת פנינים שחלף במהירות בשמים.

"אשתי ואני הבחנו בעצם בלתי מזוהה חולף בשמים וביום שלאחר מכן צפינו בחומר שתועד במצלמת הדשבורד ברכב שלנו וגילינו שהמצלמה אכן תפסה את הרגע הזה", סיפר פאול מיאו ל-Huffington Post, "לא ממש ידענו איך להסביר את זה. המשכנו בשגרת היום העמוסה שלנו והנחנו לסיפור הזה לשקוע, מה גם שבדרך כלל אנחנו סקפטים לגבי כל מה שקשור לעב"מים". שישה חודשים לאחר מכן, הוא צפה בקטע שוב ותהה שנית במה מדובר, "בתור אסטרונומים חובבים אנחנו יודעים איך נראה כוכב נופל, איך נראים מטוסים וכמה מהר הם טסים, איך נראים הלוויינים ותחנת החלל הבינלאומית - אולם האובייקט שצילמנו לא תואם אף אחד מהדברים הללו. זה מאוד מוזר".

עצם בלתי מזוהה צולם בשמי צפון אוסטרליה. צילום מסך
כך זה נראה. האם זה עב"מ או משהו אחר?/צילום מסך

מאיו צילם תמונה מהסרטון וניסה להגדילה ולהגביר את הניגודיות שלה כדי לנסות להבין טוב יותר במה מדובר, "ישבנו שם בהלם. הסתכלנו על התמונה שנראית כמו מחרוזת פנינים צבעונית ולא ידענו להסביר אותה". הזוג מאיו הם צלמי חלל עטורי פרסים שבאמתחתם תצלומים מרהיבים של גלקסיות, כוכבים ושאר נפלאות היקום. על אף הידע הרב שלהם בתחום, הם עדיין מתקשים להבין מה מקור האובייקט המוזר שצולם במקרה בטריטוריה הצפונית, "במהלך 30 השנים האחרונות, ראינו כל כך הרבה תמונות שאנחנו יכולים לזהות בקלות כל דבר יוצא דופן בתמונה. כאסטרונומים, תמיד היינו ספקנים לגבי עב"מים, וזו הפעם הראשונה שראינו משהו שאין ביכולתנו להסביר".

מאיו מוסיף שהם ביקשו את עזרת הציבור בשאלה - אולם לא הצליחו לקבל מהם הסבר הגיוני לתופעה הזאת. על פי חדשות "יאהו!", אחת התאוריות שהוצעה לעניין טוענת שמדובר בהשתקפות של השמשה הקדמית. אולם התיאוריה נדחתה לאור העובדה שהעצם הבלתי מזוהה זז מהר מדי עבור השתקפות. אם כך, אולי לכם יש הסבר הגיוני לדבר הזה?

עוד באותו נושא

5 תיאוריות קונספירציה מוזרות "המוכיחות" שנאס"א מסתירה חוצנים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully