וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחזה נדיר": צפו בלהקת דולפינים שוחה מול חופי נתניה

17.1.2016 / 17:23

המתרחצים הרבים שפקדו את חוף סירונית לרגל אליפות העולם בגלישת גלים השתאו למראה הדולפינים השוחים דרומה. "זאת היתה חוויה מדהימה", סיפר מנהל אגף החופים בעיר, שהדגיש כי לא מדובר באירוע שכיח: "הם מגיעים כשהים רגוע, אך נדיר לראותם בישראל"

צילום: עיריית נתניה

ציון שדה, מנהל אגף החופים בעיריית נתניה, לא האמין הבוקר (ראשון) למראה עיניו. "בשעה 10:00 הבחנו שמשהו עולה מהים, ופתאום ראינו סנפירים של דולפינים", שחזר בשיחה עם וואלה! NEWS.

שדה, שצוותו בחוף סירונית החל לעקוב אחר הדולפינים עם אופנועי ים, גילה להקה שלמה העוברת מול חופי העיר לכיוון דרום. "זאת היתה חוויה מדהימה, היה כיף לראות את זה", סיפר.

עוד בוואלה! NEWS:
מה זה?!? אחד מהדגים הנדירים והמוזרים בעולם הופיע לפתע
ביוב שהוזרם מקריית טבעון לנחל הקישון גרם לזיהום חמור ומסוכן
צפו: מופע מרהיב של זרזירים תועד בשמי הנגב

להקת דולפינים נצפתה בסמוך לחופי נתניה.
להקת הדולפינים שנצפתה מול חוף סירונית

לדברי שדה, דולפינים נוטים להגיע לחופים מדי פעם "כשהים רגוע, כמו פלטה", אך נדיר לראותם בארץ. האירוע הנדיר התרחש הפעם לעיני צופים רבים שהגיעו לחוף סירונית לרגל אליפות העולם בגלישת גלים, רבים מהם גולשים ממדינות זרות.

"עד שהצלחנו לשכנע את ארגון הגלישה העולמי להגיע לישראל ולעשות את זה בארץ, זה לקח הרבה זמן", סיפר. "השנה זה הצליח לקרום עור וגידים, ובדיוק בהקשר של האליפות – היה כיף לראות את הלהקה הזאת, במיוחד לאלו שהגיעו מחו"ל". ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, שהתלהבה אף היא ממראה הדולפינים בחופי העיר, הוסיפה: "לצד הגעתם של להקת דולפינים אל חופי העיר, אני מזמינה את כולם להגיע לצפות בתחרויות הגלישה המרהיבות בחוף סירונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully