וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגלו כמה כסף משלמים לכם על כל דקה שאתם בשירותים

13.1.2016 / 8:56

נסו בעצמכם: המחשבון הביזארי הזה יגלה לכם כמה כסף אתם מרוויחים בזמן הקצר הזה שאתם מבלים מדי יום בשירותים בעבודה - וזאת רק על פי נתונים של שכר שנתי, מספר ביקורים ממוצע וזמן ממוצע לכל ביקור. רמז: אתם יכולים לקנות רכב בסכום הזה

מוזיאון השירותים הראשון בעולם נפתח בדרום קוריאה/צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק, אמיר קוטיגרו

בסרטון – מוזיאון השירותים בדרום קוריאה

שטוף את תפוקתך באסלה: ממחקרים קודמים שנעשו בנושא, נראה שאנו מבזבזים בממוצע 92 ימים מחיינו בישיבה על האסלה, חלק מהזמן בבית וחלק במשרד. מה שטוב בדקות ובשניות שאנחנו מבזבזים מדי יום בשירותים "הגדולים והמרווחים" שבמשרד שלנו - הוא שגם משלמים לנו על זה (הרי זמן שווה כסף). זו כנראה הסיבה ש-Plumbworld החליטו ליצור מחשבון ביזארי במיוחד, שמטרתו לבדוק כמה כסף אתם מרוויחים בזמן שאתם מבלים בשירותים בעבודה שלכם.

בין הנתונים שאתם מתבקשים להזין במחשבון, עליכם לציין מהי משכורתכם השנתית (בדולרים, אירו או ליש"ט), מהו מספר הפעמים שאתם מבקרים בממוצע בשירותים מדי יום וכמה דקות בממוצע אתם מבלים שם להנאתכם בכל ביקור. בחישוב מהיר, ייחשף בפניכם הסכום שהרווחתם במהלך השנה בזמן שהעברתם בשירותים, כמה זמן סה"כ הייתם שם בשנה החולפת, כמה כסף הרווחתם על כל ביקור וכמה כסף תרוויחו בכל הקריירה שלכם אם רק תמשיכו לבקר באופן סדיר בשירותים שבמקום העבודה שלכם. מבדיקה, תוכלו לצבור סכום מכובד של כמה עשרות אלפי דולרים עד הפנסיה שלכם.

לדוגמא, אם השכר השנתי שלכם הוא 50 אלף דולר ואתם מבקרים בשירותים 3 פעמים ביום למשך ארבע דקות בכל פעם – ככל הנראה הרווחתם השנה סכום יפה של 1,250 דולר בשנה רק בזמן הזה שיצאתם לנוחיות. איש השיווק של Plumbworld, דניאל קרטלנד, מסר ל-Huffington Postש"אנחנו לא מציעים לגולשים שלנו לבלות יותר זמן בשירותים כדי להרוויח כסף (למרות שאולי יש כמה כאלה שכדאי להם), אולם זה תמיד נחמד לדעת שאתה מרוויח כסף מסתם ללכת לשירותים".

עוד באותו נושא

האישה שהשתוללה בעירום בשירותים מדברת: "חיי נהרסו"

לכתבה המלאה

נסו זאת בעצמכם:

How much do you earn on the toilet? - Plumbworld.co.uk

How much do you earn on the toilet? Find out with Plumbworld.co.uk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully