וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באד טיימינג: גל עצום בדרך, המתרחצים רצים בהיסטריה - והם עוצרים לנשיקה

14.1.2016 / 9:13

מתי נתנשק? כנראה שברגע הכי לא הגיוני בעולם. גל הרסני היכה בחוף, המתרחצים ברחו בהיסטריה ורק זוג חמוד ורומנטי החליט לנצל את השניות המאוד לחוצות האלה בשביל נשיקה רומנטית

יוטיוב

תזמון רע לנשיקה או הדבר הכי רומנטי בעולם? תחליטו אתם. בקטע שפורסם בסוף השבוע בערוץ היוטיוב של myGCnews וצבר ביומיים יותר מ-50 אלף צפיות, נראים המתרחצים בחוף הפארק הלאומי המלכותי של סידני בורחים באימה מגל עצום שעושה דרכו אל החוף. שני מתרחצים שכנראה לא העריכו נכון את גודל ועוצמת הגל המתקרב, החליטו לנצל את הרגע המסעיר לנשיקה רומנטית לנוכח גל שמתנפץ על הסלעים - רק שאז הוא הכה בהם בעוצמה והפך את הסיטואציה למאוד מצחיקה וביזארית.

מתנשקים באמצע גל. ציבלין
כולה צונאמי, בואי נתנשק/ציבלין

הסרטון אולי אינו מייצג היטב את האסון שהביא הגל הזה - אולם מדיווחים שהגיעו ל-MailOnline נמסר שלמקום הוזעקו שני מסוקי הצלה שהטיסו משם אל בית החולים 3 נשים שסבלו מפציעות. שתיים, בנות 20 ו-22, סבלו מפציעות ראש בדרגות שונות. השלישית, אישה בת 53, פונתה לבית החולים עם חשד לקרסול שבור. השלושה שוחררו מבית החולים לאחר טיפול קצר, והשאר נפצעו קל ולא היו זקוקים לטיפול רפואי. אם חששתם למצבם של זוג הרומנטי, אל תדאגו להם. מלבד רגעי מבוכה קלים, הם יצאו מהתקרית ללא פגע.

בעקבוץ התקרית, שומרי הפארק הלאומי מזהירים כעת מבקרים מפני הליכה לאורך החוף הסלעי.

עוד באותו נושא

צפו: הקרב של "הנהג המטומטם" מול הנהר הגועש

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully