וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזו לשוטרים והפריעו לזוג שקיים יחסי מין בצד הכביש

13.1.2016 / 9:16

זוג שקיים יחסי מין במושב האחורי של הרכב נפל קורבן למתיחה אכזרית של שני שובבים שהחליטו להתחזות לשוטרים ולצלם את השניים משפילים את עצמם מול המצלמה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

שני אוהבים האמינו שמצאו מקום בטוח להחנות את רכבם וליהנות מקצת זמן אינטימי ביחד - רק שאז צמד שוטרים שעבר במקום עצר לצד רכבם והורה לגבר לצאת מהרכב ולערוך על עצמו חיפוש. מה שהזוג המסכן לא ידע זה שהשוטרים אינם באמת שוטרים - אלא סתם שני שובבים שהחליטו להפריע באמצע ולהשפיל את הזוג לעיני המצלמה. אכזרי ומיותר.

בקטע שנצולם בליברפול ונמשך כדקה וחצי נראים הזוג מתגפפים במושב האחורי של הרכב, כשאז שני הליצנים עוצרים את הרכב לצדם, צועקים להם לעצור ומורים לגבר העירום למחצה לצאת מהרכב. אחרי מספר שניות מורטות עצבים בהם הוא נאבק לשים את מכנסיו בישיבה, הוא יוצא לבסוף מהרכב ולבקשתם - מרוקן את כיסיו, מניח את ידיו על גג הרכב ומרים את חולצתו. אחרי כמה שניות של התעללות הם מאפשרים למסכן לחזור לרכב וממשיכים לנסוע - בלי אפילו לעדכן את השניים שנפלו קורבן למתיחה. על פי הדיווח ב"ליברפול אקו", עד כה לא ידועים היכן בדיוק צולם הסרטון ומתי - אבל אותנו, אנחנו חייבים להודות, זה ממש לא הצחיק.

זוג נתפס עושה סקס ברכב. צילום מסך
תועד מקיים יחסי מין במושב האחורי של הרכב/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully