וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהלילה: גשמים, סופות רעמים וחשש משיטפונות

דב גיל-הר

8.1.2016 / 0:45

קיים חשש להצפות בערי החוף ולשיטפונות בבקעת הירדן, נחלי מדבר יהודה וים המלח. בשבת תחול עלייה בטמפרטורות. מנכ"ל אתר החרמון לוואלה! NEWS: "יש מחירים אטרקטיביים"

מערכת וואלה!

הלילה (שישי) ירד גשם לפרקים שילווה בסופות רעמים בצפון הארץ ובמרכזה. יש חשש מפני שיטפונות בבקעת הירדן, בנחלי מדבר יהודה ובים המלח, וכן מפני הצפות בערי החוף. במהלך היום יתחזקו הרוחות וייתכן אובך. בהמשך היום ירד גשם לפרקים מלווה בסופות רעמים מצפון הארץ ועד לנגב, ושלג צפוי להמשיך לרדת בחרמון. רוחות ערות עד עזות ינשבו ברחבי הארץ, ובדרום הנגב ייתכן אובך. כמו כן, הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת.

בשבת יהיה מעונן חלקית, ירד גשם מקומי והטמפרטורות יעלו במקצת. ביום ראשון תחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית.

מנכ"ל אתר החרמון לירון מילס סיפר בראיון לאולפן וואלה! NEWS על הציפייה לסוף השבוע המושלג. "כעת בחרמון יש ארבע מעלות. כפי שאתם רואים יש מאחורי גולשים שמחכים לשלג שצפוי לרדת הלילה" תיאר. מילס הביע תקווה שהאתר ייפתח ביום שבת, והסביר כי מדובר על "איזון עדין".

אתר החרמון, 4 בינואר 2016. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
אתר החרמון, 4 בינואר 2016/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

לדבריו, "בזמן שיורד שלג אנחנו לא פותחים את האתר. לכן, מצד אני רוצה שירד הרבה שלג אבל מנגד אני גם מעוניין בפתיחת האתר לגולשים. השלג אמור לרדת הלילה, ואחרי שהוא יורד צריך לחכות שהוא ייספג קצת כדי שנוכל לפתוח את האתר". מילס התייחס גם למחירי הכניסה לאתר החרמון, והבטיח כי "מי שבודק קצת באינטרנט ובמועדוני לקוחות, יראה שיש מחירים אטרקטיביים מאד השנה, גם לגולשים ולגם לאנשים שרק רוצים ליהנות מהשלג".

במערכת החורפית הקודמת שהייתה באזור בסוף השבוע שעבר התמלא הר החרמון ביותר מחצי מטר של שלג. ביום שני נפתח האתר למבקרים ולגולשים לראשונה מתחילת העונה. עם זאת, תנועת המבקרים ביומו הראשון הייתה דלילה יחסית - אם בשנים קודמות פקדו את האתר ביום הראשון לפתיחתו לגולשים אלפי מבקרים, אז הפעם הגיעו למקום מאות בודדות בלבד.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: 5-15 בצפת, 8-20 בקצרין, 12-21 בטבריה, 11-20 בנצרת, 11-21 בחיפה, 9-22 בעפולה, 9-23 בבית שאן, 13-22 בתל אביב-יפו, 11-23 בלוד, 7-19 בירושלים, 14-21 באשדוד, 15-25 בעין גדי, 8-23 בבאר שבע, 7-20 במצפה רמון, 12-26 באילת.

(עדכון ראשון: 22:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully