וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצחי הפיגוע בתל אביב יובאו למנוחות: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

גל סלונימסקי

3.1.2016 / 7:30

הלוויותיהם של אלון בקל ושמעון רווימי יתקיימו בצהריים בכרמיאל ובאופקים, כתבי אישום יוגשו נגד החשודים בפיגוע בכפר דומא ומינויו של אביחי מנדלבליט לתפקיד היועמ"ש יובא לאישור הממשלה

הלוויות הנרצחים בפיגוע בתל אביב

ההרוגים בפיגוע הירי בתל אביב. פייסבוק, צילום מסך
אלון בקל/צילום מסך, פייסבוק

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיימו ההלוויות של שני הנרצחים בפיגוע שאירע ביום שישי בבר ברחוב דיזנגוף שבתל אביב. אלון בקל בן ה-26, מנהל בר "הסימטא" שבו אירע הפיגוע, יובא למנוחות בשעה 15:00 בבית העלמין בכרמיאל, שם מתגוררת משפחתו. שמעון רווימי בן ה-30 ייטמן בבית העלמין באופקים באותה השעה. כמו כן, היום תתקיים הלווייתו של אמין שעבאן, נהג המונית שגופתו נמצאה שלשום מוטלת ברחוב יוניצמן בתל אביב בסמוך למלון מנדרין. שעבאן בן ה-42 יובא למנוחות בשעה 11:30 בבית העלמין בלוד.

כתבי אישום נגד החשודים בפיגוע בכפר דומא

בית משפחת דאוובשה השרוף בדומא, לפני הלוויתה של האם ריהאם. ספטמבר 2015. יותם רונן
בית משפחת דוואבשה שהוצת/יותם רונן

אתם צריכים לדעת שהיום תגיש פרקליטות מחוז המרכז כתבי אישום נגד שני חשודים בפיגוע ההצתה בכפר דומא ביולי האחרון לבית המשפט המחוזי בלוד. החשודים נעצרו לפני כחודש ונחקרו בידי השב"כ, תוך מחאה מצד פעילי ימין על תנאי חקירתם והחזקתם. בפיגוע ההצתה נהרגו בני הזוג סעד וריהאם דוואבשה ובנם התינוק בן השנה וחצי, עלי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מינויו של אביחי מנדלבליט לתפקיד היועמ"ש יובא לאישור הממשלה

אביחי מנדלבליט מזכיר הממשלה. מרק ישראל סלם / ג'רוזלם פוסט, מערכת וואלה! NEWS
מנדלבליט/מערכת וואלה! NEWS, מרק ישראל סלם / ג'רוזלם פוסט

אתם צריכים לדעת שהיום יובא לאישור הממשלה מינויו של אביחי מנדלבליט לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. זאת, לאחר שבג"ץ דחה את העתירה של התנועה לאיכות השלטון נגד המינוי. הוועדה לאיתור היועץ המשפטי לממשלה בראשות נשיא בית המשפט העליון לשעבר אשר גרוניס הגישה לפני כשבועיים את המלצתה למינוי של מנדלבליט, מזכיר הממשלה ואלוף (במיל'), כאשר הוא היחיד שזכה לתמיכה של ארבעה קולות, כנדרש על פי החוק על מנת לזכות במועמדות לתפקיד. מנדלבליט בן ה-63 שימש בעברו כסנגור הצבאי הראשי והפרקליט הצבאי הראשי.

לפני 55 שנים: היחסים הדיפלומטיים בין ארצות הברית לקובה נותקו רשמית

נשיא ארצות הברית ברק אובמה ונשיא קובה ראול קסטרו בפגישה היסטורית בוועידת האמריקות שנערכת בפנמה, אפריל 2015. רויטרס
נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, נשיא קובה, ראול קסטרו/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 55 שנים נותקו היחסים הדיפלומטיים בין ארצות הברית לקובה. בשיאו של המשבר בין שתי המדינות, ב-1961, סגרה קובה את השגרירות האמריקנית בהוואנה ובכך ניתקה באופן רשמי את הקשר עם ארצות הברית. הידרדרות היחסים בין המדינות התרחשה על רקע הצעדים שביקשה ארצות הברית לנקוט נגד נשיא קובה דאז, פידל קסטרו. בשנה האחרונה, הודיע נשיא ארצות הברית ברק אובמה על חידוש היחסים הדיפלומטיים עם קובה. בין היתר, השגרירויות בוושינגטון ובהוואנה שבו לפעול ותנאי האמברגו שהוטלו על קובה בשנות ה-60 הוקלו.

הפועל ירושלים תארח את מכבי תל אביב בארנה

שחקני הפועל ירושלים, ליאור אליהו, דונטה סמית'. מגד גוזני
שחקני הפועל ירושלים, ליאור אליהו, דונטה סמית'/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום תארח הפועל ירושלים את מכבי תל אביב בארנה במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ווינר בכדורסל. הפועל, שניצחה בסיבוב הראשון ביד אליהו, מגיעה במצב טוב אחרי שהביסה את עירוני נס ציונה בחמישי האחרון, אך ד'אור פישר השוהה בארצות הברית בעקבות מות אביו ייעדר מהמשחק. גם במכבי, שמגיעה אחרי ניצחון על הפועל חולון, צפויות היעדרויות. יוגב אוחיון שסובל מפציעה בקרסול יעדר מהמשחק, וגם השתתפותו של בראיין רנדל מוטלת בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully