וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות פשטו על בית משפחת המחבל מתל אביב ועצרו את אחיו

24 שעות לאחר האירוע, המחבל עדיין לא אותר והצוותים פשטו על בית משפחתו והחרימו מחשב. במקביל, נמשכות סריקות אחריו בצפון תל אביב, סביב הזירה שבה התגלתה אתמול גופת נהג מונית. נבדק קשר בין המקרים

צילום: מצלמות אבטחה, שלומי גבאי; עריכה: שניר דבוש

כוחות משטרה ושב"כ פשטו בצהריים (שבת) על בית משפחתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בתל אביב. במהלך הפשיטה, הם עצרו את אחיו והחרימו מחשב שהיה בתוך הדירה, אולם לא ידוע למי מבני המשפחה הוא שייך. המשטרה מרכזת את מאמציה בשעות האחרונות, בנוסף לאזור ואדי ערה, גם בחיפושים אחריו באזור צפון תל אביב ובהם תל ברוך, שיכון ל' ואזור כביש החוף בכוחות גלויים וסמויים. מדובר באזור שבו נתגלתה אתמול גופתו של נהג המונית אמין שעבאן, אולם טרם התברר אם יש קשר בין המקרים.

מוקדם יותר היום אמר אביו של המחבל, שרצח שני בני אדם ברחוב דיזנגוף ופצע שבעה, כי "אני אזרח ישראל, שומר חוק. לא חינכתי כך את בני, מצטער". הוא הוסיף: "הגעתי למשטרה וסייעתי לזרועות הביטחון. אני משתתף בצער המשפחות ומאחל החלמה לפצועים".

כוחות משטרה בבית משפחת החשוד ברצח בתל אביב בואדי ערה היום 2 ינואר 2016. שלומי גבאי
הפשיטה על בית המחבל/שלומי גבאי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים מחרימים מחשב מבית המשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכר קרוב של המחבל, הוסיף כי הוא חושש "שהוא יפגע בעוד חפים מפשע". היורה, אזרח ערבי-ישראלי תושב ואדי ערה שבצפון, זוהה על ידי בן משפחתו בסרטונים שהופצו מזירת הירי. לדברי המכר, "הוא הרס את משפחות הנרצחים, והרס גם את משפחתו. הוא הכתים את הכפר שלנו ואת כל ואדי ערה".

"המשפחה וכל תושבי ואדי ערה מתנגדים לפעולות כאלו, יהיו אשר יהיו הסיבות והמניעים", הוסיף. "החשוד סובל מבעיות נפשיות שהוחרפו בעקבות מותו של בן דודו. המשפחה קוראת לו להסגיר עצמו, אין דרך להימלט מכך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות מג"ב מבצעים סריקות מצפון תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם המועצה המקומית שבה מתגורר המחבל הוציאה היום הודעת גינוי. "אנו מגנים את אירוע הירי הקשה שהתרחש ביום שישי אחר הצהריים ברחוב דיזנגוף בתל אביב, ומתנגדים בחריפות לכל מעשה של אלימות. המועצה מבהירה כי מדובר באירוע של איש אחד שאינו מייצג מי מתושביה, ומדגישה כי מדובר באירוע הזר לתרבותנו. אנו משתתפים בצער משפחות ההרוגים ומאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים".

הבר "סימטא" שבו אירוע הפיגוע בתל אביב, ב-1 בינואר 2016. מגד גוזני
בר "סימטא" שבו אירע הפיגוע, אתמול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully