וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי: "אנחנו מטרה לטרור במשך כל השנים; לא לאבד עשתונות"

1.1.2016 / 16:35

ראש עיריית תל אביב שוחח עם הפצועים מאירוע הירי בתל אביב, שבו נרצחו שני בני אדם ונפצעו שבעה נוספים ברחוב דיזנגוף, ואמר כי הוא "מציע להתרחק מכל ספקולציה של פגיעה בקהילה הגאה"

צילום: מצלמות אבטחה, יותם רונן, ניב אהרונסון, אבי כהן; עריכה: טל רזניק ומתן חדד

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי התייחס לאירוע הירי במרכז העיר מוקדם יותר היום, שבו נרצחו שני בני אדם ונפצעו שבעה נוספים, וביקש מהציבור להישמע להוראות המשטרה ולא לאבד עשתונות. "אנחנו מטרה לטרור כל השנים, והנה הוא (הטרור) פגע בתל אביב יפו", אמר חולדאי. "אנחנו צריכים להמשיך את חיינו ולהבין שאנחנו נמצאים באמצעו של מאבק שנועד לשבש את חיינו. לא לאבד עשתונות, להמשיך בחיים, זו העיר תל אביב יפו, היא תמשיך להיות נפלאה כפי שהייתה בעבר".

על ההשערות כי מדובר בירי נגד הקהילה הגאה אמר חולדאי: "המניעים לא ידועים, מציע להתרחק מכל ספוקלציה שיש פגיעה בקהילה הלהט"ב ומבקש מהתושבים להישאר בביתם עד שייתפס המחבל". לתושבים הוא מסר: "אני מציע ברגע הזה למי שלא צריך לצאת, בעיקר באותו אזור, להישאר בבית, אבל תושבי מספיק חכמים כדי להחליט כל אחד בשביל עצמו איך להתנהג".

זירת אירוע ירי בתל אביב, 1 בינואר 2015. יותם רונן
זירת האירוע/יותם רונן

מאות שוטרים שהוקפצו לאזור, ובהם כוחות מיוחדים, שב"כ וימ"מ, מנהלים מצוד אחרי היורה שנמלט מהזירה באזור צפון העיר. גם מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך הגיע לזירה. הפצועים פונו לבתי החולים איכילוב, תל השומר, וולפסון ובילינסון.

מפרטים ראשונים עולה כי המחבל ירה מנשק אוטומטי לעבר פאב ומשם המשיך בריצה לעבר מסעדה סמוכה, שם החליף מחסניות. גורמים רשמיים במערכת הביטחון מסרו כי "לא ניתן לקבוע בשלב זה אם מדובר בירי על רקע פח"ע. התקרית בחקירה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זירת אירוע ירי בתל אביב, 1 בינואר 2015. יותם רונן
חמושים באזור האירוע/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully