וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים בירושלים זועמים: תחנת אוטובוס בשכונתם נקראה "ההתנחלות"

31.12.2015 / 8:35

בשכונה היהודית מעלה הזיתים הופתעו לגלות כי תחנת האוטובוס המשרתת אותם זכתה לשם חדש ולא שגרתי. לדברי התושבים: "ישנן שכונות רבות אחרות שזכאיות לתואר המכובד. איך יכולים לדעת מה הכוונה ב'ההתנחלות'?"

תחנת האוטובוס בשכונת מעלה הזיתים בירושלים נקראה "ההתנחלות". ספק 500
"אורחים שמבקשים לבקר בשכונתנו התלוננו על כך שהם לא מוצאים את הקווים"/ספק 500

תושבי השכונה היהודית מעלה הזיתים שבהר הזיתים בירושלים הופתעו לגלות לאחרונה כי לתחנת האוטובוס המשרתת אותם ניתן השם "ההתנחלות". לכל תחנת אוטובוס בבירה המופיעה במפות הקווים ובמערכות המידע השונות ניתן בדרך כלל שם דומה לשם הרחוב שבו היא נמצאת או לאתרים הסמוכים, אותם משמשת התחנה. אלא שלתחנה במעלה הזיתים, הניצבת זה שנים רבות במקומה, ניתן לאחרונה השם החדש והלא שגרתי, ובעל המשמעויות הפוליטיות.

"לא ברור מי בחר בשם 'ההתנחלות', שעה שישנן עוד שכונות רבות שזכאיות לתואר המכובד של התנחלות, כגון גילה, נווה יעקב, פסגת זאב וחומת שמואל", אמר תושב ותיק בשכונה. תושבים נוספים מתלוננים כי "אורחים שמבקשים לבקר בשכונתנו התלוננו על כך שהם לא מוצאים את הקווים ל'מעלה הזיתים', וכי מהיכן הם יכולים לדעת שב'ההתנחלות' הכוונה היא למעלה הזיתים? אולי הכוונה לנוף ציון? עיר דוד? שמעון הצדיק?".

חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג, שבעצמו מתגורר בשכונה, אמר כי "ישנן התנחלויות גדולות בהרבה שלא זכו לכבוד הזה, פסגת זאב וגילה הן התנחלויות גדולות בהרבה ממעלה הזיתים. אני מקווה שמשרד התחבורה יבהיר שירושלים היא כולה התנחלות אחת גדולה ושמעלה הזיתים היא רק שכונה קטנה בהתנחלות ירושלים".

מעיריית ירושלים נמסר כי שם התחנה הוא באחריות משרד התחבורה.

ממשרד התחבורה נמסר כי "החלפת השם עודכנה במערכת הרישוי ובמקביל, עיריית ירושלים ותכנית אב לתחבורה יתקנו גם את השילוט בתחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully