וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלך הצוענים" זרק את חברתו הדוגמנית והתחיל לצאת עם אמא שלה

6.1.2015 / 9:40

ליאון מיחאי, מי שנחשב ל"מלך הצוענים" של רומניה, מנהל רומן שערורייתי עם דנה גורגה, אמא של האקסית שלו. "קשה להבין את הסיטואציה הזו, אבל האהבה תמיד מנצחת"

יוטיוב

נדמה שכל מדינה צריכה פלייבוי משלה. חוץ מיו הפנר הקשיש נתקלנו השנה בקנדימן האוסטרלי, דן בילזריאן האמריקני וטוני טוטוני האיראני. הטוען החדש לכתר מגיע אלינו מרומניה ומכונה שם "מלך הצוענים". אולי לכם התואר לא נשמע אטרקטיבי, אבך מתברר שהוא אטרקציה לא קטנה בקרב הנשים הרומניות. חיי האהבה של ליאון מיחאי סטליקה בן ה-39, שאוחז בהון שמוערך ביותר מ-40 מיליון שקלים, לא היו מביישים אף אחד מהדושים שמופיעים ממש כאן למעלה.

בחודש מאי האחרון זרק הנסיך את חברתו הדוגמנית רנטה גורגה לטובת שחקנית פורנו בת 23 העונה לשם אנה רוגה. כעת מתברר שהעלילה מסתבכת ורוגה הצעירה הייתה רק הסחת דעת מהסיפור האמיתי: הצועני העשיר פצח ברומן עם לא אחרת מאשר דנה גורגה בת ה-47, אמה של האקסית המיתולוגית.

מלך הצוענים, החברה ואמא שלה. צילום מסך
כשאומרים לנו משולש רומנטי אנחנו חושבים על פיצה. ליאון עם דנה/צילום מסך

האם, שילדה את רנטה כשהייתה בת 18 בלבד, סיפרה ל"דיילי מייל" על העבר המשותף של השלישייה הביזארית: "פגשתי את ליאון לראשונה לפני עשר שנים. הוא ניסה להשכיב אותי, אבל היה לי חבר קנאי שלא נתן לו להתקרב. מאוחר יותר הוא הכיר את הבת שלי והם התאהבו. ביליתי איתם סופי שבוע שלמים וליאון היה זהיר מאוד, אבל היו כמה נגיעות תמימות שלא ידעתי איך להגיב אליהן. לא ידעתי מה להגיד לבת שלי".

כשמדורי הרכילות גילו על הקשר המפוקפק וגינויים החלו לצוץ מכל עבר, פרסם המלך הצועני סטטוס בחשבון הפייסבוק שלו. "אני יודע שקשה להבין את הסיטואציה הזו, אבל האהבה תמיד מנצחת. נסו להבין אותי ולחשוב על האושר שלי. תודה".

עיקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

המשפחה של ליאון יצאה נגד הקשר הרומנטי ואחת ממובילות המאבק היא אנקה, אשתו לשעבר ואם שלושת ילדיו. השניים נישאו כשהיו בני 13 בלבד והיא ניצלה את הרשת החברתית כדי לפנות ישירות לדנה: "את סבתא עלובה! לסבית שנישקה את הבת שלה על השפתיים! גנבת את אהוב ליבה של בתך, את השטן!".

עוד באותו נושא

בגלל מכות בעירום: דוגמנית סולקה מאחוזת הפלייבוי האוסטרלי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully