וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי שנסגר תיק עבירות מין נגד ילדות: הודה החשוד באונס נערה

29.12.2015 / 17:41

חמש ילדות התלוננו לפני כשנה כי החשוד, מנהל קבוצת כדורגל ילדים בתל אביב, אנס אותן אך הפרקליטות לא הגישה נגדו כתב אישום משום שטענה כי עדויותיהן לא מהימנות. השבוע טענה אחת מהן, בת 13, כי תקף אותה שוב. הוא נעצר ונשבר בחקירה: "אוהב ילדות קטנות"

אילוסטרציה. ShutterStock
הפרשה החלה כשאחת המתלוננות ניסתה לשים קץ לחייה/ShutterStock

חמש ילדות תושבות תל אביב בנות 9 עד 12 התלוננו לפני כשנה על אונס ומעשים מגונים שביצע בהן מנהל קבוצת כדורגל ילדים, אך התיק בעניינן נסגר משום שעדויותיהן לא נתפסו מהימנות מספיק וכן לא נמצאו ראיות נוספות שתמכו בהן. אתמול (שני) נעצר המנהל לאחר שהתקבלה נגדו תלונה על אונס נערה בת 13, אחת מאותן הבנות שהתלוננו. במהלך החקירה נשבר החשוד והודה כי הוא "אוהב ילדות קטנות ואוהב לקיים עמן יחסי מין". בנוסף לכך, הוא הודה כי קיים יחסי מין עם בת ה-13.

היום הוא הובא לבית משפט השלום בעיר והשופט ירון גת הורה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, וכעת, החליטו במשטרת מחוז תל אביב לפתוח מחדש את כל התיקים שסגרה הפרקליטות נגד הפדופיל.

הפרשה החלה לפני יותר משנה, כשאחת הילדות, בת 12, ניסתה לשים קץ לחייה. היא פונתה לבית חולים ובמהלך אשפוזה סיפרה שהותקפה מינית על ידי החשוד. היא נחקרה על ידי חוקר ילדים של משרד הרווחה, אולם החוקר לא התרשם ממהימנות עדותה. במהלך החקירה הצליחה משטרת תל אביב לאתר עוד ארבע ילדות שמתגוררות בשכנות לחשוד ושייתכן שנפלו גם הן קורבן למעשיו.

לקריאה נוספת:
הפחד של כל הורה: כך תגנו על הילד מפני זרים

מטה משטרת מחוז תל אביב. יותם רונן
המשטרה החליטה על פתיחת כל התיקים נגד החשוד/יותם רונן

כל הארבע נחקרו על ידי חוקר ילדים, אולם הפרקליטות החליטה לשחרר את החשוד ולא להגיש נגדו כתב אישום. בפרקליטות הסבירו למשפחות הילדות כי לא מצאו ראיות תומכות חיצוניות מעבר לעדויותיהן של הילדות.

החשוד שוחרר והמשיך בחייו ולפי החשד גם במעשיו הפליליים. במשך יותר משנה ניסו חמש הילדות ובני משפחותיהן להוכיח בפני הפרקליטות והמשטרה כי מנהל קבוצת הכדורגל אנס באופן שיטתי את הילדות וביצע בהן מעשים מגונים, אך ללא הועיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

גורם במשטרה: "מאמינים לגרסת הילדות"

לפני כמה ימים התלוננה אחת הילדות שוב כי הותקפה מינית על ידו. היא נחקרה פעמיים על ידי חוקר ילדים ואתמול נעצר החשוד על ידי חוקרי מרחב יפתח.במהלך החקירה המאומצת נשבר החשוד והודה: "אני אוהב ילדות קטנות ואוהב לקיים איתן יחסי מין". לטענתו עשה את המעשים בהסכמת בת ה-13. על פי החוק, יחסי מין עם מי שטרם מלאו לה או לו 14 שנים אסורים לחלוטין.

מפקד מרחב יפתח, ניצב משנה דוד גז, הורה לפתוח את כל תיקי החקירה שסגרה הפרקליטות נגד החשוד. מדובר בחמישה תיקי אונס ומעשים מגונים שבוצעו על פי החשד בבנות 12-9. "אנחנו מאמינים לגרסת הילדות ולכן החלטנו לפתוח את התיקים שנסגרו", אמר גורם לוואלה! NEWS במשטרת תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully