וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליין במסיבת רווקים: "חשפנית הכניסה לי קרח לתחתונים, נפלתי ונפצעתי"

במהלך ריקוד אירוטי במועדון החשפנות "בייבידולס" שבתל אביב עלה ש' לבמה יחד עם החשפנית. לדבריו, הקרח גרם לנפילתו ולפציעתו הקשה. המועדון טוען כי הוא היה שיכור וקפץ מיוזמתו. צפו בתיעוד

צילום אבטחה, עריכה: אביב אירגז

תיעוד של מסיבת רווקים שהתקיימה לפני כשלוש שנים במועדון החשפנות "בייבידולס" שבתל אביב הוא הראייה המרכזית שהוגשה לבית המשפט כדי להחליט אם המועדון אחראי לפציעתו של בליין ששבר את רגלו במהלך ריקוד. ביום חמישי הקרוב צפוי להיפתח המשפט המסקרן, שבו ש', שהשתתף במסיבת הרווקים של חברו במועדון, נפצע ושבר את הרגל לאחר שנפל מהבמה במהלך ריקוד חושני, כאשר אחת החשפניות, כך לדבריו, הכניסה לתחתוניו קוביות קרח.

בעקבות המקרה, החליט ש', נשוי ואב לשניים, להגיש תביעת פיצויים נגד המועדון בגין רשלנות. בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בירושלים בסך של 175 אלף שקלים, טוען ש' כי בעלי המועדון לא נקטו את בזהירות המספקת על מנת להגן על הלקוחות. השופטים יידרשו להכריע אם מועדון חשפנות אחראי על החשפניות שלו ואם אלו אחראיות לבטיחות המבלים.

מסיבת הרווקים במועדון החשפנות שהסתיימה בתביעה ובשבר ברגל. ספק 500
ש' על הבמה/ספק 500

לפי כתב התביעה, בסמוך לשעה 3:00 בלילה ביקשה אחת החשפניות מש' ומחבריו לעלות לבמה ולהצטרף לריקוד ארוטי. לדבריו של ש', במהלך הריקוד החליטה אחת החשפניות לשפוך עליו קרח. כתוצאה מכך, הוא החליק, נפל על הרצפה ונחבל בגבו וברגלו. לטענתו, הוא נפל משום שעל הבמה לא הותקן מעקה בטיחות.

אלא שהמועדון טוען כי הבליין היה שיכור וקפץ מהבמה ביוזמתו. תיעוד ממצלמות האבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS לא עונה על השאלה אם הבליין נפל או קפץ. מה שבטוח הוא שמהרגע שהקרח הגיע לתחתוניו ועד להיעלמותו מהבמה עוברות דקות ספורות. התיעוד הוגש כראייה מרכזית על ידי עורכי הדין רונן רבי ואבישג הלאלי אלגריסי ממשרד עורך דין רבי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"בשל הפציעה, התובע נמנע מפעילות ספורטיבית והשמין מאוד"

ש' פונה לבית החולים איכילוב שבתל אביב, שם אובחן כסובל משברים ברגלו. "בשל אי יכולתו ללכת ובשל הצורך המרובה בנסיעות, נמנע התובע מכל פעילות ספורטיבית והשמין מאוד", נכתב בתביעה. עוד נטען כי בבית החולים נפל מהמיטה, מה שהוסיף לפציעתו.

ש' טוען כי בעלי המועדון המפורסם, שאף שימש כסט צילומים בסדרה "הבורר", הפעילו אותו ללא רישיון עסק ולא דאגו לתקינותה של הבמה, לגידורה ולתאורה מתאימה. לטענתו, הוא הוזמן לעלות לבמה יחף, אף ששתה, ובלי שידע על כוונת החשפנית לשפוך עליו קרח. במצלמות נראה כי הבליין נתבקש להוריד את נעליו לאור בקשותיה של החשפנית על מנת להיות בערום חלקי עם החשפנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully