וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הנער שהיה "מפונק מדי לכלא" ברח למקסיקו - ונתפס

29.12.2015 / 13:38

איתן קואוץ' לא ישב יום אחד בכלא למרות שדרס למוות ארבעה בני אדם. זאת לאחר שבית המשפט קבע שהוריו פינקו אותו יותר מדי וגרמו לכך שהוא לא יכול להבחין בין טוב לרע. עכשיו, הוא הסתבך שוב. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

איתן קואוץ' הוא נער "מיוחד". עד כמה מיוחד? כל כך מיוחד, שעל אף שהוא דרס למוות ארבעה בני אדם כשנהג תחת השפעת אלכוהול, הוא לא בילה יום אחד בכלא. המקרה של קאוץ' עורר סערה בארצות הברית בשנה שעברה לאחר שהנער שמגיע ממשפחה מבוססת טען להגנתו כי הוא סובל מתסמונת שנקראת בעברית "עשרת" – תסמונת שגורמת לו לא להבחין בין טוב לרע בגלל שהוריו פינקו אותו יותר מדי בילדותו ולא לימדו אותו גבולות.

באופן די מדהים, בית המשפט קיבל את האבחנה הזו ושלח את קאוץ' הצעיר למכון גמילה וגזר עליו עשר שנות מאסר על תנאי. אלא שנמר ככל הנראה לא משנה חברבורותיו: לפני כשבועיים לא הגיע קואוץ' לדיון שנערך לו לאחר שהפר את תנאי השחרור שלו כשחגג במסיבה רוויית אלכוהול. שוטרים ובני משפחה חיפשו אחריו במשך ימים ארוכים, עד שאתמול הוא אותר בעיירת נופש במקסיקו יחד עם אימו שנעלמה אף היא. עכשיו, יכול להיות שהוא סוף סוף יראה איך נראה תא מעצר מבפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully