וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראית קארמה: מה קרה למי שניסה לביים תאונה כדי לסחוט כסף מהנהג

2.1.2016 / 9:25

בחור מסתורי החליט לביים תאונה בכביש כדי לסחוט כסף מהנהג שפגע בו. רק אחרי 6 ניסיונות כושלים ומביכים במיוחד - הוא הצליח לעשות זאת וכמעט נהרג. אזהרה: הסרטון קשה לצפייה

CCTV

חדשות CCTVNews מסין העלו השבוע לעמוד הפייסבוק שלהם תיעוד קשה לצפייה של בחור שמנסה שוב ושוב לביים תאונה בכביש, כדי שיוכל לסחוט את בעל הרכב שפגע בו. הסרטון מציג את נסיונותיו הכושלים של הבחור האובדני להיפגע ממכוניות שנוסעות על הכביש - כשרק בניסיון השביעי שלו הוא מחליט לנסות את מזלו עם כלי תחבורה כבד, נשכב מתחת למשאית נוסעת - וכמעט נדרס למוות.

הקטע שצולם במגואנגג'ואו, שבמחוז גואנגדונג, סין, מציג כמה מניסיונותיו הכושלים לזייף תאונה - כשבכל פעם הוא נשכב על הכביש מוקדם מדי ומאפשר לנהג לעצור רגע לפני שהוא פוגע בו. בכל כשלון, הוא מתרומם שוב על רגליו והולך בנונשלנטיות מזירת האירוע כאילו שום דבר לא קרה. כשהבין שהוא לא "מספיק טוב" כדי לביים תאונה ממכונית - הוא נשכב מתחת למשאית נוסעת שגם מצליחה לעצור רגע לפני שהגלגלים עולים עליו.

מנסה לביים תאונה בכביש. צילום מסך
ניסה בכוח לביים תאונה בכביש - כדי לסחוט כסף מהנהג/צילום מסך

עד שהיה במקום מספר שבניסיונו השביעי הוא סירב לקום מהכביש והמתין לכאורה לאיזשהו סוג של פיצוי כספי מהנהג. לטענתו, הבחור התמקד במכוניות יוקרה כדי שיוכל לדרוש מהם פיצוי הולם. עדים שנכחו במקום הזעיקו את המשטרה והבחור נעצר והובל לחקירה.

התגובות לסרטון היו חלוקות בין רבים שכעסו על המעשים הלא שפויים של הבחור לבין מעטים שדווקא הביעו חמלה כלפיו. אחד הצופים כתב בתגובה: "הלוואי שאחד הנהגים היה יוצא מרכב היוקרה שלו ושואל את הבחור המסכן למה הוא עושה את זה ונותן לו קצת כסף".

עוד באותו נושא

בחזרה לעתיד, גרסת הטפשות: מה קרה לנהג שניסה לנסוע בזמן?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully