וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מדריך נוער מהצפון הראה לחניכיו סרטונים שבהם קיים יחסי מין

28.12.2015 / 12:12

לפי החשד, המדריך מעמק יזרעאל צילם את הסרטונים ללא ידיעת הנשים והפיץ אותם בקרב חניכיו, בני 14 עד 16. מהחקירה עלה כי נהג לעודד את הנערים "לקיים כמה שיותר יחסי מין". המשטרה: "מסרים בעייתיים. הוא שיגע את החניכים"

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
המדריך נחשד שאמר לחניכיו "לקיים כמה שיותר יחסי מין"/ShutterStock

משטרת עפולה עצרה אתמול מדריך נוער בן 25 מעמק יזרעאל, שעבד במסגרת חינוך בלתי פורמלית ביישוב בסביבת מגוריו, בחשד שהטריד מינית את חניכיו, בני 14 עד 16. ככל הנראה, הוא שלח להם באמצעות הטלפון הנייד סרטונים שצילם, שבהם הוא נראה מקיים יחסי מין עם נשים שצולמו ללא ידיעתן. היום (שני) הוארך מעצרו של החשוד בארבעה ימים בבית משפט השלום בנצרת. צו איסור פרסום הוטל על שמו ועל פרטי החקירה.

החקירה התנהלה במשך כשבוע, וממנה עלה עוד כי המדריך נהג לדבר עם חניכיו על מיניות, ואף עודד אותם לקיים יחסי מין בתדירות גבוהה ככל האפשר. מהמשטרה נמסר כי "מדובר היה במסרים בעייתיים מאוד. הוא ממש שיגע אותם". מהעדויות שנגבו מהנערים השתמע כי המדריך היה נערץ על חניכיו, "ממש אליל שלהם", תיארו במשטרה. עוד הדגישו כי גם עצם צילום הסרטונים והפצתם ללא ידיעת הנשים, הן עבירות חמורות שמיוחסת לחשוד.

למדריך אין עבר פלילי ולא נרשמו נגדו תלונות בעבר, וככל הנראה לא הייתה סיבה למנוע ממנו לעבוד כמדריך של בני נוער. התנהגותו כלפי חניכיו עברה מפה לאוזן בקרב הנערים ביישוב שבו עבד, עד שהגיעה לידי המשטרה שפתחה בחקירה, ולדבריה כבר נאספו ממצאים רבים.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
מהלומות פטיש ושפיכת חומצה: בן 79 מרמת השרון נאשם ברצח אישתו
המשטרה: "הקצינים בחקירת רצח תאיר ראדה עוברים מסע הכפשות ואיומים"
שרה נתניהו צפויה להיחקר השבוע בפרשת המעונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully