וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השוד הפשוט שהפך לקרב חרבות סוער מעל הקופה

6.1.2016 / 9:27

שודד לבוש בקסדה נכנס למכולת כדי לצאת משם עם הכסף שבקופה - רק שאז ציפתה לו הפתעה גדולה כשהמוכרת האמיצה שלפה פתאום חרב סמוראית ארוכה והחלה להילחם בו

יוטיוב

אינספור מקרי שוד בקיוסקים וחנויות שתועדו במצלמות אבטחה מציגות כמעט תמיד את אותו הדבר - שודד רעול פנים נכנס לחנות, ניגש למוכר, שולף אקדח ומאיים שיתן לו את כל הכסף שבקופה. במקרה השוד הזה, שפורסם בשבוע שעבר ברשת ולא ברור היכן הוא צולם, ניתן לראות כיצד שוד פשוט כביכול הפך בשניה לקרב חרבות קטלני שלא מבייש סמוראים גדולים.

התיעוד הזה, שמגיע גם הוא ממצלמות אבטחה במכולת, כולל כמה דברים שלא סביר שיקרו במהלך שוד. נתחיל בעובדה שהשודד, הלבוש בקסדת אופנוע, לא שולף אקדח או סכין - אלא מצ'טה. אז הוא נראה מאיים על המוכרת שמאחורי הדלפק שתעביר לו את הכסף כשהיא לא ממש ממהרת להיכנע לדרישותיו. לפתע היא שולפת בעצמה כלי נשק לא הגיוני בעליל - חרב סמוראית ארוכה - ומתחילה להילחם בשודד כאילו כיכבה עכשיו בסרט סמוראים דל תקציב.

מוכרת עם חרב. צילום מסך
אולי זאת מולאן? תיעוד של קרב חרבות יוצא דופן במכולת/צילום מסך

קרב החרבות המוזר הזה נמשך כמה שניות עד שהשודד מבין שלמוכרת יש יתרון מאוד משמעותי עליו והוא חומק מהחנות בריצה, כשהיא בעקבותיו. הסרטון מסתיים כשהמוכרת חוזרת לחנות ומנסה ככל הנראה להתקשר למשטרה. כל מי שמזהה את המוכרת - בבקשה שישלח לנו את הפרטים שלה. אנחנו רוצים לגייס אותה לשורותינו.

עוד באותו נושא

זה מה שקרה לבחור שניסה להטריד מרוקאית עצבנית במיוחד

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully