וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר מ-60 שעות: חולץ נער שנקבר במפולת הזבל בסין

23.12.2015 / 11:40

בן ה-19 נקבר תחת ההריסות שאירעו כתוצאה מקריסת אתר פסולת בעיר שנג'ן שבדרום המדינה. הוא הותר כשהוא בהכרה, אך שתי רגליו נשברו באסון התעשייתי האחרון שפקד את המדינה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

נער בן 19 חולץ אמש (שלישי) בחיים מההריסות בעיר שנג'ן שבדרום סין, אחרי שהיה קבור תחתן במשך 60 שעות אחרי שערימת זבל קרסה והביאה להתמוטטותם של עשרות מבנים שטבעו תחת הבוץ וחומרי בנייה. לפי התקשורת במדינה, טיאן ז'מינג אותר כשהוא בהכרה, אולם רגליו נשברו כתוצאה מהמפולת שאירעה ביום ראשון בפארק התעשייתי בעיר הסמוך להונג קונג.

"הוא סיפר לחיילים שחילצו אותו כי יש שורד נוסף שנמצא קרוב אליו", דווח בסוכנות הידיעות הממלכתית שינחואה. עם זאת, בהמשך דווח כי צוותי החילוץ איתרו גופה ולא אדם חי מה שהעלה את מניין ההרוגים לשניים. הממשלה אמרה כי יותר מ-70 בני אדם עדיין נעדרים כתוצאה מהאסון התעשייתי האחרון שפקד את המדינה, אולם ככל שחולף הזמן המספרים מעודכנים כלפי מטה, לאחר שנוצר קשר עם אנשים שהוגדרו נעדרים.

לקריאה נוספת בנושא
"גלי ענק" של בוץ ואשפה בדרום סין: בניינים קרסו, 91 נעדרים

צוותי חילוץ סביב נער שחולץ מהריסות בעיר שנג'ן, סין, אחרי 60 שעות, 23 בדצמבר 2015. רויטרס
צוותי חילוץ סביב הנער שחולץ בשנג'ן/רויטרס

אתמול פשטה המשטרה על משרדי החברה שניהלה את אתר הפסולת ואתרי חדשות במדינה דיווחו כי הסמנכ"ל נעצר. המשטרה לא אישרה את הדיווחים האלו. סוכנות הידיעות שינחואה דיווחה כי המקום המשיך לקבל אספה עשרה חודשים אחרי שהגיע לסף הקיבולת שלו, מה שהניב רווחים של 1.16 מיליון דולר עבור מנהלי החברה.

אתר נוסף בעיר נסגר בעקבות האירוע, אחרי שהתמלא מעבר לתקנות הקבועות. כלי התקשורת בעיר שבדרום סין הזהירה כי המקום לאחסנת פסולת בנייה הולך ואוזל, במיוחד כשהיא נמצאת בתהליכי הקמה מתקדמים של רכבת תחתית שאפתנית.

מפולת האשפה הייתה האסון התעשייתי השני שאירע בסין בתוך ארבעה חודשים. לפחות 160 איש נהרגו בפיצוצים כימיים מאסיביים שהתרחשו בעיר הנמל הצפונית טיאנג'ין בחודש אוגוסט. עם חשש גובר מתקנות הבטיחות של סין והחוסר בפיקוח, ראש הממשלה לי קצ'יאנג הורה על חקירה בתוך שעות אחרי האירוע בשגנ'ן, עיר שפריחתה הכלכלית סייעה לצמיחתה של הכלכלה השנייה בגודלה בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מחפרים מפנים אשפה אחרי מפולת שאירעה במחוז גואנגדונג, דרום סין, 22 בדצמבר 2015. AP
מחפרים מפנים את הפסולת בשנג'ן, אתמול/AP
  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • שנג'ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully