וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג לחותמים נגד שוברים שתיקה: "ח"כים לא צריכים לחתום על עצומות"

21.12.2015 / 19:05

יו"ר המחנה הציוני התייחס בישיבת הסיעה לחברי המפלגה שחתמו על מכתב המילואימניקים נגד "שבורים שתיקה", והבהיר: "אני מתכוון להילחם כדי שגם מי שאני סולד ממנו יוכל לדבר". מוקדם יותר הודיע כי החל בהקמת מטה בחירות

עריכה: ניר חן

ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג התייחס בישיבת הסיעה היום (שני) לחמשת חבריה, שחתמו על מכתב המילואימניקים נגד ארגון "שוברים שתיקה". גורמים שנכחו בישיבה מסרו לוואלה! NEWS כי הרצוג אמר לחברי הכנסת: "הנאום שלי היה מאד ברור. אמרתי שאני סולד מהפעילות שלהם, אבל אני לא חושב שחברי כנסת צריכים לחתום על עצומות, במיוחד לאחר שהבהרתי את עמדתי בצורה הזו. אני מתכוון להילחם כדי שגם מי שאני סולד ממנו יוכל לדבר".

על המכתב חתמו חברי הכנסת איתן כבל, חיליק בר, יואל חסון, איילת נחמיאס ורבין ורויטל סוויד. מדובר במכתב קצר שביקש למחות נגד הפעילות הממוקדת של הארגון בחו"ל, והעלה בקשה שיפעלו בעיקר בתוך החברה הישראלית ומול המוסדות הבודקים.

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, פתיחת מושב הכנסת, 12 באוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
"נתניהו קיבל הזדמנות, אבל מספיק". הרצוג/נועם מושקוביץ

ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג, הודיע היום (שני) על הקמת מטה הבחירות של המחנה הציוני לקראת הבחירות לכנסת הבאה. לדבריו, החלטתו קשורה בהחלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו להקדים את הפריימריז במפלגה. "כוונתו של נתניהו ללכת לבחירות מהירות לראשות הליכוד מוכיחה שגם הוא מבין שהגיע הקץ לקואליציית הכישלון שלו. אני מתחזק בקביעתי שישראל תלך לבחירות ב-2016", אמר הרצוג.

בהמשך, אמר: "נתניהו קיבל את ההזדמנויות שלו, אבל מספיק. בואו נודה - הוא עייף, נכנע לסחטנות ואכפת לו יותר מהשרדות מאשר מאיתנו, הישראלים. הוא, כבר לא יכול להשתנות - אבל אנחנו חייבים לשנות. אנחנו האלטרנטיבה היחידה לנתניהו".

לפיכך, הודיע שהורה למנכ"ל המפלגה להתחיל להכין את הקרקע על מנת להקים את המטה. "הנחיתי את מנכ"ל המפלגה גלעד רבינוביץ' להתחיל לאלתר בפעולות הנדרשות להקמת מטה הבחירות שלנו לכנסת הבאה. אנחנו נוביל גוש חזק עוד יותר מהפעם הקודמת, גוש ציוני גדול שמאמין ורוצה שינוי. רק אנחנו יכולים להביא להיפרדות מהפלסטינים, רק אנחנו יכולים להוציא את השטחים מישראל, להוציא את הפלסטינים מירושלים. רק אנחנו יכולים להפסיק את שיח השנאה. רק אנחנו יכולים לשפר את חייהן של המשפחות העובדות לפרנסתן ומתקשות לגמור את החודש. רק אנחנו יכולים להביא צדק חברתי וכלכלי למדינת ישראל- רק אנחנו נעבוד יחד למען ישראל טובה יותר וחזקה יותר".

(עדכון ראשון: 15:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully