וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון שתמיד רציתם מדוזות בחדר? עכשיו זה אפשרי

25.12.2015 / 8:37

שנת 2016 מביאה איתה בשורה חדשה: אקווריום דגים OUT, אקווריום מדוזות IN. מייזם חדש בקיקסטארטר שגייס 600 אלף דולר מציע לאוהבי החיות מיני אקווריום מיוחד שמגיע באריזה עם מדוזות קטנות ועוקצניות. תתחדשו?

צילום מסך

מוצר חדש שפורסם באתר מימון ההמונים קיקסטארטר פונה לכל מי שיש לו אקווריום דגים בבית (יש פה מישהו כזה?) או לכל מי שתמיד רצה שיהיה לו אבל הבין שדגים באקווריום זה הכי שנות ה-90 והגיע הזמן להתקדם (סליחה דגים, אנחנו בעדכם בסה"כ). המוצר הוא בעצם אקווריום ננו קומפקטי וחדשני, שמכיל מדוזות קטנות ועוקצניות. אז הגיע הזמן שתשחררו את הדגים חזרה לים (אמרנו לכם שאנחנו בעדכם) ותאמצו לכם איזו מדוזה קטנה וחייכנית.

אז מה אתם צריכים לדעת על המוצר המוזר הזה? קודם כל, לא מדובר באקווריום רגיל, כבד ומסיבי. הוא עגול, אלגנטי, מודרני, בעל תאורת LED משתנה וססגונית בתחתית ומגיע עם משאבת אוויר עדינה המאפשרת ליצורים הימיים לחיות בו באושר, לפחות כך מבטיחים לנו ב-Jellyfish Art, המשווקת את המוצר. "זרימת המים במיכל היא המפתח לסביבת גידול בריאה עבור המדוזות", מסרו Jellyfish Art לחדשות huffingtonpost, "מדוזות הן כמו כדור רטוב, רקמה מרחפת במיכל. אם הן נמצאות באקווריום רגיל, הן ימותו. הן ישאבו אל תוך מיכל הסינון וימחצו. המדוזה מכילה יותר מ-90% מים ולכן הן מאוד עדינות ויש להתייחס אליהן כך. זרימת המים באקווריום ננו היא מאוד איטית, עדינה ומתפרשת על שטח גדול".

אקווריום מדוזות. Jellyfishart.com, עיבוד תמונה
האקוורים מגיע ב-2 צורות. השמאלי הוא היחיד שמוצע כרגע למכירה באתר/עיבוד תמונה, Jellyfishart.com

המוצר החדש ניסה לגייס בקיקסטארטר סכום של 50 אלף דולר ולמרבה ההפתעה גייס לבסוף 600 אלף דולר. ההצלחה הגדולה איפשרה לחברה להאיץ את קצב ההפקה של המוצר כך שמשלוח המדוזות הבא (שנועד עבור 1,100 הנרשמים החדשים) צפוי לצאת בפברואר 2016 לכל המאוחר. נכון לכתיבת שורות אלה, לא תוכלו לצרף את שמכם למשלוח הקרוב, אבל אם יש לכם סבלנות - תוכלו להמתין עד המשלוח הבא שיצא לקראת סוף אפריל. מחירו של האקווריום נע בין 150 דולר ל-250 דולר. תוספת של 3 מדוזות קטנות + ערכת מזון תעלה לכם עוד כ-150 דולר. סה"כ התענוג יכול להגיע לסכום של 400 דולר לא כולל משלוח.

עוד באותו נושא

צפו: השערורייה סביב מוצר מופלא שהפך ללהיט

לכתבה המלאה

כך תרכיבו את האקווריום:

הציוד - הכולל בין היתר שלט רחוק, פילטר, מלח, משאבת מים, פיפטה והידרומטר - מגיע אליכם בדואר רשום והרכבתו פשוטה וצפויה לקחת לכם בין 10 ל-15 דקות (ולא צורכת ידע קודם בהרכבת אקווריומים). רק אחרי שהאקווריום מורכב ומולא במים - שגם הם מגיעים אליכם באריזה - תוכלו להזמין את המדוזות ולקבלם באמצעות שליח.

כך זה נראה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully