וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התייחסות נסראללה לחיסול קונטאר: 5 דברים שצריך לדעת היום

רוני וולף

21.12.2015 / 7:15

מזכ"ל חיזבאללה צפוי לדבר בשעות הערב על החיסול המיוחס לישראל, היום הראשון של החורף - והיום הקצר ביותר בשנה, נשיא המדינה יחגוג בר ובת מצווה עם ילדים נפגעי פעולות איבה, ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת הבוקר

חסן נסראללה. AP
חסן נסראללה/AP

אתם צריכים לדעת שהיום צפוי מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, להתייחס לראשונה לחיסולו של סמיר קונטאר בנאום שיישא בשעות הערב. עד כה, הארגון הלבנוני טרם הגיב באופן רשמי לחיסול בכיר הארגון בפרבר של דמשק שיוחס לחיל האוויר הישראלי. הנאום לא תוכנן מראש ולכן צופים כי הוא יתייחס לתקרית בשידור חי שיתרחש בשעה 20:30 (שעון ישראל) בערוץ הוותיק של הארגון, "אל מנאר". גורמים נוספים בלבנון, בסוריה ובאיראן התייחסו לחיסול בפרבר ג'רמאנא, לצד בכירים נוספים בחיזבאללה המפקדים על פעילות הלוחמים ברמת הגולן, בחסות איראנית. כך, למשל, דובר משרד החוץ בטהראן חוסיין ג'אבר אנסארי טען כי מדובר בשיטה קבועה של "המשטר הציוני", והוסיף כי זו "השיטה המסוכנת ביותר של טרור מדינתי".

עכשיו זה רשמי: החורף כאן

גשם בתל אביב אזור קריית הממשלה 17 דצמבר 2015. ניב אהרונסון
גשם בתל אביב אזור קריית הממשלה 17 דצמבר 2015/ניב אהרונסון

אתם צריכים לדעת שהיום הוא יומו הראשון של החורף והיום הקצר ביותר בשנה. ב-21 בדצמבר פוגעות קרני השמש בחוג הגדי בזווית ישרה - אז אצלנו, בחצי הכדור הצפוני, מתחיל החורף ובחצי הכדור הדרומי מתחיל הקיץ. בתאריך זה בחצי הכדור הצפוני היום הוא הקצר ביותר בשנה והלילה הוא הארוך ביותר בשנה, ובחצי הכדור הדרומי היום הוא הארוך ביותר בשנה והלילה הוא הקצר ביותר בשנה. החל ב-22 בדצמבר, בחצי הכדור הצפוני הימים מתחילים להתארך והלילות מתחילים להתקצר, ובחצי הכדור הדרומי הימים מתחילים להתקצר והלילות מתחילים להתארך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

חגיגת בר מצווה עם נשיא המדינה

נשיא המדינה פתח הבוקר את שנת הלימודים תשע"ו עם תלמידי כיתה א' בבית הספר האזורי "הר-טוב" שבצרעה. 1 בספטמבר 2015. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה פתח הבוקר את שנת הלימודים תשע"ו עם תלמידי כיתה א' בבית הספר האזורי "הר-טוב" שבצרעה. 1 בספטמבר 2015/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

אתם צריכים לדעת שהיום יערכו נשיא המדינה ראובן ריבלין ורעייתו נחמה בר ובת מצווה ל-58 ילדים נפגעי פעולות איבה, באירוע חגיגי שייערך בבית הנשיא. האירוע יהווה חגיגת סיום ליום פעילות גדוש אשר תוכנן עבור הילדים בירושלים על ידי ארגון נפגעי פעולות האיבה. במהלך האירוע נשיא המדינה יברך את הילדים, ובשם הילדים החוגגים יישא דברים נאור בן עזרא, הנער בן ה-13 שנפצע אנושות בפיגוע דקירה בפסגת זאב בירושלים בחודש אוקטובר. עוד ישתתפו באירוע שר הרווחה והשירותים החברתיים ח"כ חיים כץ, יו"ר ארגון נפגעי פעולות איבה פרופ' יהושע כהן.

דיון בערעורו של ראש עיריית רמת השרון

גזר דין ליצחק רוכברגר, ראש עיריית רמת השרון, בית משפט השלום תל אביב, מאי 2015. מגד גוזני
גזר דין ליצחק רוכברגר, ראש עיריית רמת השרון, בית משפט השלום תל אביב, מאי 2015/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום ידון בית המשפט המחוזי בתל אביב בערעורו של ראש עיריית רמת השרון יצחק רוכברגר, על ההחלטה להטיל על קלון לאחר שהורשע בדצמבר 2014 בעבירות של רישום כוזב, מרמה והפרת אמונים, זיוף מסמך ושימוש במסמך מזויף. בנוסף לקלון, נגזרו על רוכברגר שישה חודשי עבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי ותשלום קנס בסך 40 אלף שקלים. הטלת הקלון משמעותה שעליו להתפטר מתפקידו ולא לכהן בתפקיד ציבורי בשבע השנים הקרובות.

הכרעת הדין במשפט הרצח בערב ראש השנה בשנת 2013

גבר נרצח כפר יעבץ 6 בספטמבר 2013. דרור עינב
גבר נרצח כפר יעבץ 6 בספטמבר 2013/דרור עינב

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים בבית המשפט המחוזי בלוד הכרעת הדין במשפטו של ערן קרני, בן 42, שהואשם ברצח של משה עקבי מהישוב כפר יעבץ שבשרון בערב ראש השנה 2013. על פי כתב האישום, בין קרני לעקבי התגלע סכסוך כספי, שכתוצאה ממנו קרני חש מרומה, ולכן החליט לרצוח את עקבי. הוא הסתתר בשיחים מחוץ לביתו של עקבי, וכשזה יצא מהבית הוא דקר אותו כמה פעמים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של קרני עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully