וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצינים לא רוצים מזל רע: רכבי הניצבים המטרידים נותרו מיותמים

מאחורי מבנה אגף התנועה בבית דגן נסגרו 4 מכוניות במתחם סגור שקיבל לאחרונה את הכינוי המביש "חניון החרמנים". מדובר בכלי רכב שהיו שייכים לקצינים שפרשו מהארגון בעקבות פרשות מין. גורם במשטרה: "בסבב המינויים החדש יצטרכו השוטרים לקבל את הרכבים"

עריכה: מתן חדד

עם כניסתו של רב-ניצב רוני אלשיך לתפקיד מפכ"ל המשטרה, תיתכן גם תקווה לרכבי המנהלים שנותרו מיותמים בחניון הידוע לשמצה של אגף התנועה בבית דגן. בחניון שנתחם לאחרונה מוצבים ארבעה כלי רכב יוקרתיים מדגם פז'ו 508, שעד לפני זמן קצר שימשו כמה מניצבי המשטרה שנאלצו לפרוש מהארגון בגלל מעורבות בפרשיות מין. כך, זכה המתחם לכינוי "חניון החרמנים", ובו ממתינות המכוניות שהושבו למשטרה במסגרת הפרישות המבישות ללא דורש.

לחלק מהניצבים לא מונו מחליפים שייקחו את כלי הרכב, אולם קצינים שהמכוניות היוקרתיות הוצעו להם – העדיפו לסרב על מנת שלא "לרשת" את המטען שהן נושאות עמן. בינתיים, הרכבים חונים כשהמפתחות מונחים במרווח שבין החלון הקדמי למכסה המנוח, מבריקים וללא נהגים.

כלי הרכב של הניצבים שפרשו מהמשטרה ממתינים בחניון מטה אגף התנועה בבית דגן. צילום מסך
"קצינים צעירים יקודמו ויצטרכו לקחת את הרכבים"/צילום מסך

"המפכ"ל יידרש לקיים סבב מינויים, וקצינים צעירים יקודמו לדרגות ניצב", סיפר אחד השוטרים שאחראיים על החניון. "אני מניח שכחלק מהקידום, יהיה עליהם לקבל את רכבי הניצבים שפה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully