וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער תוקף: "מתי תתחיל ממשלת הכול דיבורים לטפל בשב"חים?"

19.12.2015 / 19:17

שר הפנים לשעבר יצא במתקפה חריגה יחסית נגד הממשלה, כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אחרי שלושה חודשי אינתיפאדה, מתי הממשלה תתחיל לסגור באופן אפקטיבי את שטחי הרשות?". המחנה הציוני: "ממשלת 'הכל ביבירבורים' שצועקת חזק, אך מגנה חלש על האזרחים"

צילום: אבי אשכנזי, דוד קורן, עריכה: טל רזניק

שר הפנים לשעבר גדעון סער מהליכוד תקף הערב (שבת) את דרך הטיפול של הממשלה בגל הטרור בעקבות הפיגוע ברעננה, שם נדקרו שלושה בני אדם, אחד בינוני ושתיים קל, על ידי מחבל, שוהה בלתי חוקי. בחשבון הטוויטר שלו הוא צייץ: "גם הפיגוע ברעננה בוצע על ידי שוהה בלתי חוקי. אחרי שלושה חודשי אינתיפאדה, מתי תתחיל ממשלת הכול דיבורים לטפל ברצינות בשב"חים ולסגור באופן אפקטיבי את שטחי הרשות?".

מדובר במתקפה חריפה יחסית של סער נגד הממשלה. מאז שפרש מהחיים הפוליטיים, מי שנחשב ליריבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקרב על הנהגת הליכוד, ביקר סער את מדיניות הממשלה מעת לעת, בעיקר בנוגע להתמודדותה עם גל הטרור. בחודש שעבר כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הגיעה העת להתעשת. הממשלה מצויה בפיגור ניכר אחרי האירועים, נגררת, לא יוזמת. יש לחזור לכלי מרתיע ואפקטיבי שננקט בעבר ונזנח: גירוש".

סער שומר על פרופיל ציבורי גבוה, ואף שקל להתמודד על ראשות הליכוד לפני הבחירות האחרונות לכנסת, אולם ויתר על כך בשל לוחות הזמנים הצפופים שנקבעו להתמודדות. מאז, הוא מקפיד להשאיר את האופציה לחזרתו לחיים הפוליטיים פתוחה. לפני שבועיים צייץ בחשבון הטוויטר שלו את המסר החידתי: "ישראל שבעה משיסוי ציבור בציבור. אחת היא אם מושא הפסילה הם שמאלנים, ימנים, חרדים, מתנחלים או ערבים. בקרוב זו תהיה הפוליטיקה של האתמול". בימים אלה הוא גם תומך באופן פעיל במועמדותו של השר חיים כץ לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד, בבחירות שייערכו בעוד עשרה ימים.

הציוץ של שר הפנים לשעבר:

מפלגת המחנה הציוני, בראשותו של יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, התייחסה לפיגוע ברעננה ומסרה: "הפיגוע שבוצע הערב ברעננה על ידי שוהה בלתי חוקי הוא עוד הוכחה לחוסר היכולת של ממשלת הימין-ימין-ימין של ביבי-בנט להגן על אזרחי ישראל. ממשלת 'הכל ביביבורים', מחוקקים בכאילו וצועקים חזק, אך מגנים חלש. ולראיה, זאת ממשלה שלא מסוגלת להורות על אכיפה על מנת להגן על בטחון אזרחי ישראל. נתניהו צריך ללכת הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully