וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבתות וחגים: לאחר שבעלה נפרד ממנה האישה הזו איבדה את זה לגמרי

26.12.2015 / 8:09

צעירה סינית הגיעה לדירה של בעלה בנפרד כדי לשוחח. כאשר השיחה לא התקדמה כפי שציפתה, היא עלתה על הגג ובמשך ארבע שעות זרקה רעפים על הכבאים שהגיעו למקום

יוטיוב

בחודש שעבר סיפרנו לכם על טרנד חדש ומטריד בסין: נשים הורסות לבעליהן הבוגדניים את המכוניות לעיניי עוברי אורח המומים שממהרים לשלוף סמארטפונים ולתעד את התקפי האמוק. צעירה בת 25 החליטה לקחת את האופנה החדשה צעד אחד קדימה, וזה מוזר בדיוק כמו שזה נשמע.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

האישה הגיע לבית של בעלה בנפרד שחזר לגור עם הוריו לאחר שהשניים החליטו להתגרש. היא הציבה לו מספר דרישות שהוא סירב לקבל. הרוחות התלהטו והאישה החלה לשבור רהיטים ולנפץ מכשירי חשמל. לאחר מכן עלתה לגג, שם התבצרה במשך ארבע שעות בעודה משליכה רעפים על הכבאים שהגיעו למקום כדי לחלצה בשלום.

אישה נבגדת על הגג. צילום מסך
לבד על הגג, שבתות וחגים/צילום מסך

על פי עדויות השכנים, לא מדובר בפעם הראשונה בה האישה מתפרעת. "הצעירה מגיעה לכאן לעיתים קרובות וחוטפת התקפי זעם נוראיים. המשטרה הגיעה בכל פעם כדי לגרום לה לחדול ממעשיה", סיפר שכן מודאג ל"דיילי מייל". אחר הוסיף כי הזעם לא הופנה כלפי הבעל בלבד. "בני המשפחה שלו היו כל כך מבוהלים, עד שפשוט עזבו את הבית ועברו להתגורר במקום אחר". עדיין לא ברור אם יוגש נגדה כתב אישום, אבל כדאי לשקול ברצינות צו הרחקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully