וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור עלה לתורה בכותל - חודשיים לאחר שנפצע בידי מחבל בן גילו

17.12.2015 / 20:15

נאור שליו נפצע כשרכב על אופניו בשכונת פסגת זאב בירושלים, ואחמד מנאסרה בן ה-13 תקף אותו. כעת, הוא כבר עומד על רגליו, ויחד עם הוריו, חברים ואף הפרמדיק שטיפל בו בזירה - חגג בר מצווה. "הוא נס רפואי"

צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

חודשיים לאחר שנפצע באורח קשה בפיגוע דקירה בפסגת זאב, עלה לתורה הבוקר (חמישי) נאור שליו בן עזרא בכותל המערבי. נאור הצעיר נפצע עם תחילת גל הטרור בידי בן גילו, אחמד מנאסרה, בפיגוע שהוציא לפועל יחד עם בן דודו חסן בן ה-17. חסן חוסל מיד לאחר הפיגוע, ומנאסרה נורה ונפצע באורח קשה, השתקם ונאסר במוסד נעול לעבריינים בני גילו.

"תודה להוריי שהביאוני עד הלום ולסבתי היקרה", אמר נאור הנרגש במהלך החגיגה, כשהוא מלווה בכלי זמר, ליצנים ובלונים שהופרחו לשמיים. שבועיים לאחר שנפצע, השתקם ויצא מבית החולים כשהוא הולך על רגליו, אך בדבריו לא התייחס לחוויה הקשה שעבר. "היום אני חוגג את היכנסי לעול המצוות באדם בוגר בעם ישראל, תוך הבנה כי מעתה ואילך אני אדון לעצמי ואחראי על מעשיי", הוסיף.

"שמחה גדולה": הנער שנפצע בפיגוע בפסגת זאב חגג בר מצווה. צילום מסך
"לא חשבנו על בר המצווה, רק רצינו שיעמוד על הרגליים, יצא מהסכנה"/צילום מסך

רותי, אמו, סיפרה שהמשפחה בחרה בכותל כי "זה המקום להודות". "לא חשבנו בכלל על בר המצווה. קודם כל רצינו שיחיה, יעמוד על הרגליים, יצא מהסכנה", אמרה. "ברוך השם הוא עשה תהליך מדהים ומהיר והוא נס רפואי ונס בכלל. אלוהים היה איתנו, זה מה משהו. אלוהים בכל עם ישראל. בלי התפילות והעזרה והנתינה אני לא מאמינה שזה היה קורה".

הפרמדיק שטיפל בנאור ברגעים הקריטיים שלאחר הפציעה הגיע גם הוא לאירוע. "זו הרגשה מדהימה", סיפר איש הצוות הרפואי, דוד דלפן. "אני זוכר שכשהגענו לנאור הבנתי מיד שמצבו אנוש. לא חשבתי שהוא ישרוד אך נלחמתי על חייו. כשקיבלתי את ההזמנה לבר המצווה התרגשתי מאוד וידעתי מיד שאגיע. זה מדהים לראות את נאור במצב טוב, לא האמנתי שתוך חודשיים הוא כבר יעמוד על רגליו, אך הנה הוא חוגג בר מצווה ולכן נותר לי רק לאחל לו עוד הרבה שנים טובות ובריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully