וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, הבנתי: מה הרוויח נתניהו מהנשיכה של קאיה?

19.12.2015 / 8:15

בעיצומו של גל הטרור ובסמוך לפגישתם של ריבלין-אובמה, דווקא הנשיכה וההסגר של קאיה נתניהו עלו לכותרות. מי הכלבים הנשיאותים המפורסמים? ולמה, בעצם, מנהיגים מאמצים חיות מחמד? צפו ותוכלו לומר: וואלה, הבנתי

עריכת וידאו: ניר חן, מעצב גרפי: אביחי ברוך, תחקיר: אסתי סדקה

בעיצומו של גל הטרור וסמוך לפגישה בין הנשיאים רובי ריבלין וברק אובמה בחג החנוכה - דווקא הנשיכה של קאיה נתניהו את חברת הכנסת שרן השכל ובעלה של ציפי חוטובלי מהליכוד תפסה כותרות.

משפחת נתניהו אימצה את קאיה המועמדת להמתה לפני כחצי שנה, ובכך הצטרפה באיחור לטרנד ההיסטורי והעולמי של חיות מחמד ממלכתיות. טרנד זה מוכר לנו מאז ימיהם של רופוס צ'רצ'יל ופאלה רוזוולט; דרך מקרוני קנדי, רקס רייגן וסוקס קלינטון - ועד לארי קמרון ובאדי אובמה.

אילו עוד בעלי חיים נשיאותיים יצא לנו להכיר? מה השמות המקוריים שחברות הכנסת ציפי לבני ושלי יחימוביץ העניקו לחתוליהן, ומה גרם להן לפרסם את תמונותיהם? מי חיית המחמד הנשיאותית הכי עלובה למראה?

ובעיקר – האם אימוץ כלבים וחתולים (ויש גם פרה אחת) בידי מנהיגי מדינות נובע רק מרגישות וחמלה נטולת אינטרסים? איזה חלק יש בכך ליועצי תקשורת? ומה הרווח הפוליטי הבלתי צפוי של נתניהו מפרשת הנשיכה המצערת? צפו ותוכלו לומר: וואלה, הבנתי.

לכל הפרקים של וואלה, הבנתי - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully